آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

حل مشکل خانوادگی در مجمع/ حکایت یک عشق

مشکل خانوادگی

ورزش همه چیزش جذاب است، از مسابقات گرفته تا سکوی تماشاگران دو آتیشه اش و حال اتفاقی جالب مدیریت ورزشی را هم جذاب کرده است.

به گزارش تدبیر شرق، روز گذشته مجمع انتخاباتی رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان گیلان برگزار شد، انتخاباتی که دو کاندیدا داشت، سارنگ بزرگ چنانی و شکوفه امیدی ماسوله.

شاید از اینکه بدانید این دو رئیس و نایب رئیس قبلی هیئت بودند، زیاد تعجب نکنید، ولی وقتی بشنوید این دو زن و شوهر هستند، حتما نتیجه انتخابات برایتان جالب و قابل پیگیری خواهد بود.

اگر چه پاسخ به این سوال در جای خود محفوظ است که چرا کسی خود را برای حضور در این رقابت حساس لایق نمی‌دید؟ اما آیا قانون منعی برای حضور یک زن و شوهر در چنین رقابتی دارد؟ یقینا پاسخ منفی است.

اما اگر در مجمع حضور می‌داشتید و به سخنان خانم خانواده بزرگ چنانی، گوش می‌دادید، درمی یافتید همه دغدغه‌ی وی، حکایت از بی رحمی هایی است که به همسرش شده است، بی رحمی هایی که باعث شد، تلاش چندین ساله سارنگ بزرگ چنانی دیده نشود.

 طبق گفته های خانم خانه، مرد خانواده ای بزرگ چنانی صبح از خواب بیدار می‌شود، ناهار توپ بیلیارد را می خورد و شبها روی میز بیلیارد می‌خوابد و وقتی دید در خانه کمتر از گچ چوب بیلیارد دیده می‌شود ظاهرا به همسرش توصیه کرد مدیریت بیلیارد را به دیگران بسپارد، ولی وقتی با مقاومت مرد خانه که بیلیارد را به عنوان فرزندش به شمار می‌آورد، مواجه شد، تهدیدوار، خود نیز اقدام به ثبت‌نام در مجمع انتخاباتی می‌کند تا مرد خانه را مجبور به کناره گیری نماید اما سارنگ محکم تر از این حرفهاست.

 در مجمع هم وقتی شکوفه امیدی ماسوله عقده گشایی کرد و وقتی دید مرد خانه کوتاه نمی‌آید و تا پایان رقابت ایستاده است، به ناچار گفت: من نیز کوتاه نمی آیم و استعفا نمی دهم، ولی رای من سارنگ بزرگ چنانی است تا این بار هم وی را تنها نگذارم.

 در پایان مجمع هم، سارنگ بزرگ چنانی، برای بار سوم با ۱۶ رای از ۱۷ رای، رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان گیلان شد، اما در حالی که خود خانم امیدی هم رای خود را به سارنگ بزرگ چنانی داده بود، آن تک رای به چه کسی می توانست تعلق داشته باشد، پاسخ به این سوال را مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان داده است؛ خانم مدیر کل، نگاهی زنانه به این ماجرای خانوادگی کرده و در حرکتی عجیب، ضمن افشای رای خود گفت: آن تک رای را من به خانم امیدی داده ام و از آقای بزرگ چنانی هم می خواهم اصلاحات مورد درخواست خانم امیدی را جدی بگیرد.

 و این گونه شد که مشکل خانوادگی خانواده، بزرگ چنانی در مجمع حل شد.

🆔 t.me/khatteavvalvarzesh

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا