آخرین خبرهااستان هاسیاسیفرهنگی و هنری

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه؛ امسال همه با پویش روز خبرنگار روز خبرنگار نیست، همراه هستیم

روزخبرنگار

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت: رسانه‌ها می‌توانند به‌عنوان پل واسطی میان دانشگاه، کارآفرینان و دولتمردان باشند و فارغ از سمت‌و‌سوی سیاسی نیازهای اقشار تحصیلکرده و جویای کار را منعکس کنند.

در هفدهم مرداد ماه سال ۱۳۷۷، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید و به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری کرد.

رحیم حیدری فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه طی گفت و گویی کوتاه در خصوص پویش #روز_خبرنگار_روز_نشست_خبری_نیست؛ اظهار کرد: رسانه‌ها می‌توانند به‌عنوان پل واسطی میان دانشگاه، کارآفرینان و دولتمردان باشند و فارغ از سمت‌و‌سوی سیاسی نیازهای اقشار تحصیلکرده و جویای کار را منعکس کنند.

حیدری با بیان اینکه امسال همه با پویش روز خبرنگار روز خبرنگار نیست همراه هستیم اظهار کرد: ۳۶۴ روز از سال را به گزارش و کار و تلاش این قشر اختصاص دادیم و اجازه دهیم یک روز برای تجلیل از تلاش های شبانه روزی این عزیزان باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نقش رسانه ها این است که به عنوان سخنگو و چشم مردم بحث نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها را عهده دار بوده و با آسیب شناسی مسائل مبتلا به در حوزه های مختلف، می توانند هدف گذاری مناسبی برای رفع مشکلات جامعه و مسائل امنیتی،اجتماعی داشته باشند.

/بامردم

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا