آخرین خبرهااسلایدرفرهنگی و هنری

رییس شورای شهر انزلی ؛ شهر انزلی لایق بهترین هاست / برای خدمت گذاری به مردم آمده ام / جایگاه قلم خبرنگاران بسیار ارزشمند است

اصحاب رسانه

هادی حیدری در مراسم رونمایی از تشک نجات حریق و مراسم تجلیل از اصحاب رسانه گفت : در جهت تهیه ی تجهیزات زیر ساختی شهر انزلی تلاش می کنیم.

به گزارش تدبیر شرق؛ هادی حیدری رییس شورای شهر انزلی اظهار داشت : یکی از تجهیزات مورد نیاز شهرمان یعنی تشک نجات حریق خریداری شد و از فرماندهی آتش نشانی انزلی تشکر می کنیم و امیدواریم که تجهیزات زیر ساختی شهر انزلی با همت شهرداری محترم و عنایت فرماندار محترم تهیه شود.

وی افزود: بازدید هایی که از نقاط مختلف داریم از کمبود امکانات گله مند هستند و امیدوارم که کمک شود تا این تجهیزات بیشتر شود چون این شهر لیاقت بهترین ها را دارد.

حیدری با اشاره به انتخاب خود به ریاست شورای شهر انزلی گفت :جنس بنده از جنس معلمی است و تابع میز نیستم .جنس ما از جنس علم است و از جنس بداخلاقی نیست.ما آمده ایم که به پست و میز هویت دهیم ، مسوولینی را داریم که ابهتشان به همان میز است اما مسوولینی هستند که به آن میز هویت می می دهند .

حیدری ادامه داد :در هر مقامی که باشیم هدفمان خدمت است .خداوند این توان را بدهد که در هر جایگاهی هستیم تاثیرات مثبتی را بگذاریم.

وی افزود: انشاالله که با همراهی همه ی اعضای شورای شهر و اعتمادی که به بنده داشتند و این مسوولیت را به من سپردند بتوانیم کارهای خوبی برای شهرمان انجام دهیم و تک تک مسوولین را به تعامل می خوانیم .

وی با تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه و خطاب به آنان عنوان کرد :  کار بسیار سختی را دارید و شما هم مانند معلم مسوول هستید که چگونه قلم می زنید .باید آرامش را به جامعه القا کنید .خبرنگاران می توانند شهر انزلی را به جایی برسانند که در کل کشور مثبت دیده شود .

 وی در پایان گفت: از اهل رسانه خواهش می کنم که به قلم خود احترام بگذارند و جایگاه قلم را بدانند چون تاثیر حرف و قلم خبرنگاران در جامعه زیاد است .

/برنا

مطالب پیشنهادی

یک دیدگاه

  1. متاسفانه مسئولان شهر انزلی در جهت آبادی شهر تلاش نمی کنند. شهری با اینهمه مواهب طبیعی و زیبایی های بی نظیر خدادادی چهره نامناسبی پیدا کرده است. میدان اصلی شهر مانند شهرهای متروکه و ویرانه می باشد و ساختمان های تاریخی میدان اصلی به شایستگی و اصولی ترمیم و بازسازی نشده اند. کاش در گزینش مسئولان اجرایی در شهر دقت بیشتری می شد و تخصص و شایستگی و وجدان کاری مد نظر قرار می گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا