آخرین خبرهااستان هاتدبیر ورزشی

برترین جودوکاران جوان گیلان انتخاب شدند

جودوکار

در این دوره از مسابقات، ٩١ جودوکار رده سنی جوانان از شهرستان های رشت، رودبار، بندرانزلی، تالش، آستارا، فومن، لاهیجان و رودسر حضور داشتند که در هشت وزن با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت ها و در وزن ۵۵کیلوگرم، سالار اسماعیل پور از آستارا عنوان قهرمانی را کسب کرد ، رضا قلی نیا و دانیال بدرزاده هر دو از رشت به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند و در وزن ۶٠ کیلوگرم نیز مهدی رستمی از رشت به مقام قهرمایی رسید ، مهدی ضیایی دیگر جودوکار جوان اهل رشت در مکان دوم قرار گرفت و امیرمحمد عوض زاده از رشت سوم شد.

همچنین در پایان رقابت های وزن ۶۶ کیلوگرم، عباس عموپور از رشت عنوان نخست را به خود اختصاص داد ، احمدرضا جباری از رشت و آرمین فزونی هر دو از رشت به ترتیب مقام های دوم و سوم این وزن را کسب کردند.

در رقابت های وزن ٧٣ کیلوگرم نیز مصطفی صباحی از رشت اول شد ، میراسماعیل میرصادقی از آستارا مقام دوم را کسب کرد و امیرحسین فتاحی از بندرانزلی عنوان سوم این وزن را به خود اختصاص داد و در
وزن ٨١کیلوگرم، هومن چرمچی از رودسر عنوان نخست را کسب کرد ، سهند فلاحتی از فومن دوم شد و پارسا شاد از بندرانزلی در مکان سوم قرار گرفت.

همچنین در پایان رقابت های وزن ٩٠ کیلوگرم یاسر سلطان شاه از رشت به مقام قهرمانی دست یافت ، کامیار قاسمی دیگر جودوکار شهرستان رشت مقام نایب قهرمانی و دومی این وزن را تصاحب کرد و رضا صیاد چوله زن از بندرانزلی سوم شد.

در رقابت های وزن ١٠٠ کیلوگرم علی فتاحی از رشت مقام نخست را کسب کرد ، مهراد یاوری از رودسر دوم شد و  امیرحسین طبق دار از بندرانزلی در مکان سوم قرار گرفت و در رقابت های وزن ۱۰۰+ کیلوگرم نیز
عارف جاوید از رشت قهرمان شد ، محمدشهاب ضمیری از لاهیجان در مکان دوم قرار گرفت و حسین شایان فر از رودسر رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها ، به نفرات برتر اوزان مختلف رقابت های جودو قهرمانی جوانان گیلان، حکم و مدال قهرمانی اهداء شد.

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا