آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

عذرخواهی مجری شبکه سه از استقلالی‌ها

 باشگاه استقلال

در پی انتقاد باشگاه استقلال از آنچه «رفتار اهانت‌آمیز یکی از مجریان صداوسیما» خوانده شده بود و همچنین اعلام قطع روابط این باشگاه فرهنگی ورزشی با صداوسیما تا زمان «عذرخواهی رسمی»، مجری «سلام صبح بخیر» شبکه سه با انتشار فیلمی، رسما از استقلال و هواداران این باشگاه عذرخواهی کرد.

حسین کلهر ـ مجری سلام صبح بخیر شبکه سه سیما ـ در بخشی از این ویدئو که با هدف عذرخواهی از هواداران باشگاه استقلال ضبط و منتشر شده است، می گوید: امروز خبری مبنی بر اینکه لوگوی باشگاه استقلال توقیف شده اعلام شد و من یک شوخی و کل‌کلی کردم که هوادارن را ناراحت کرده است. از هواداران عذرخواهی می‌کنم. رسما و قلبا قصد بی‌احترامی نداشتم چون با عوامل برنامه از جمله کارگردان و تهیه‌کننده در پشت صحنه کُری‌خوانی داریم.

وی سپس با بیان مراتب عذرخواهی خود از باشگاه استقلال، ابراز امیدواری کرد، افتخارات این باشگاه و ارتش دو ستاره، بیشتر و بیشتر شود و پرچمش روز به روز بالا بیاید و ستاره‌های بیشتری بگیرد.

مجری «سلام صبح بخیر» در پایان گفت: در این برنامه، هرگاه از آقایان ناصر حجازی، منصور پورحیدری، فرهاد مجیدی، علی منصوریان، امیر قلعه‌نوعی و هر فرد دیگری نام برده شده، با احترام بوده است. امیدوارم این شوخی و کُری‌ ما را ببخشید و می‌دانم طرفداران استقلال آن‌قدر لوتی و مرد هستند که از ما کینه‌ای به دل نگیرند و ما را ببخشند.

باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ظهر امروز با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به دلیل صحبت‌های یکی از مجریان تلویزیون که آن را «اهانت‌آمیز» خوانده، خواهان «عذرخواهی رسمی» صداوسیما شده است.

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا