آخرین خبرهااستان هافرهنگی و هنری

در راستای ارج نهادن به مقام خبرنگار؛ شهردار رشت در روز خبرنگار بجای نشست خبری از آنان تجلیل می‌کند

روز خبرنگار
دکتر ناصر حاج محمدی به پویش #روز-خبرنگار-روز-نشست- خبری-نیست پیوست.
به گزارش تدبیر شرق، دکتر ناصر حاج محمدی به پویش#روز_خبرنگار_روز_نشست_خبری_نیست پیوست.

شهردار رشت در این خصوص گفت: خبرنگاران و گزارشگران خبری همواره تلاش می کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن خبرها و مطالب را به سمع و نظر مخاطبان خود برسانند و از این نظر تلاش و کوشش آنها در طول سال ارزشمند و در خور توجه است.

حاج محمدی افزود: اعتقاد دارم برای ۱۷ مرداد که به “روز خبرنگار” نامگذاری شده است، تنها باید برنامه ‌های تجلیل و قدردانی از خبرنگاران برگزار شود و همچنین در برنامه ‌های این روز مشکلات صنفی خبرنگاران بررسی گردد.

شهردار رشت در ادامه تأکید کرد: برای احترام و ارج نهادن هر چه بیشتر به کار و فعالیت خبرنگاران اینجانب در روز خبرنگار از برگزاری نشست خبری پرهیز نموده و آن را به‌ روزی دیگر موکول میکنم و همچنین از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل می خواهم تا با برگزاری آیینی ویژه در شأن خبرنگاران، ضمن قدردانی و تلاش یک ‌ساله این عزیزان، برنامه ‌ای شاد و خاطره ‌انگیز را برای آنان تدارک دهد.

حاج محمدی خاطرنشان کرد: به عنوان شهردار رشت مطالب بسیاری برای سخن گفتن با مردم و خبرنگاران دارم که به امید خدا در اولین فرصت مناسب در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران مطرح خواهم نمود.

شهردار رشت در پایان گفت: خبرنگاران چشم‌ های بیدار جامعه و زبان گویای مردم هستند و بنده قدر دان تلاشهای آنها در جهت آگاهی ‌بخشی و اطلاع ‌رسانی هستم و پیشاپیش فرارسیدن “روز خبرنگار” را به آنها شاد باش می گویم.

/rasht.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا