آخرین خبرهااقتصادی

درخواست عجیب نماینده لاهیجان و سیاهکل؛ تخصیص ۱۵ میلیون یورو ارز دولتی به شرکت وارد کننده مواد اولیه دخانی!+عکس

نماینده مردم لاهیجان

انتشار نامه ای منتسب به ذبیح ا.. نیکفر نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی جهت تخصص ارز دولتی به مبلغ ۱۵ میلیون یورو به یک شرکت وارد کننده مواد اولیه دخانی با واکنش های مختلفی روبرو شده است.

در شرایطی که کشور با مشکلات بسیاری در خصوص واردات مواد اولیه ضروری مواجه است، اقدام نماینده لاهیجان و سیاهکل جهت تنظیم و صدور این درخواست بسیار عجیب به نظر می رسد. آنهم در شرایطی که این شرکت خصوصی بوده و از شرکت های اقماری زیر مجموعه شرکت دخانیات ایران محسوب می شود.

جالب آنکه در ماه های اخیر علیرغم کاهش نرخ ارز قیمت دخانیات در کشور افزایش یافته و مشخص نیست به چه دلیل ارز دولتی که می بایست جهت تامین نیازهای ضروری کشور در نظر گرفته شود، باید به درخواست یک نماینده مجلس به دود و دم اختصاص پیدا کند!

عجیب تر آنکه نیکفر عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و همچنین عضو مجلس شورای اسلامی در ستاد کشوری کنترل و مبارزه با مواد مخدر می باشد و نمایندگان مجلس بارها به افزایش قیمت مواد مصرفی غیرضروری و زیان آور همچون نوشابه و سیگار تاکید داشته اند تا این افزایش قیمت موجب بازدارندگی باشد اما اینبار نامه ای از سوی شخص نیکفر جهت تخصیص ارز دولتی برای واردات مواد اولیه دخانی در فضای مجازی منتشر می شود.

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا