آخرین خبرهااستان ها

نشست اعضای شورای اسلامی کار شهرداری رشت با مدیرعامل تعاونی مسکن برگزار شد؛ قدم های اعضای شورای اسلامی کار برای خانه دار کردن پرسنل

شهرداری رشت

نشست اعضای شورای اسلامی کار شهرداری رشت با مدیرعامل تعاونی مسکن سازمان جهت ایجاد فرصت مناسب برای خانه دار کردن پرسنل برگزار شد.

به گزارش تدبیر شرق، نشست اعضای شورای اسلامی کار شهرداری رشت با مدیرعامل تعاونی مسکن سازمان جهت ایجاد فرصت مناسب برای خانه دار کردن پرسنل برگزار شد.

در این نشست که ظهر امروز در دفتر ریاست بازرسی شهرداری برگزار شد به بررسی چگونگی واگذاری زمین به کارکنان برای ساخت خانه پرداخته شد.

جواد شهند در این جلسه با اشاره به مشکلات اقتصادی و نرخ تورم اظهار داشت: در سال های اخیر قیمت بالای مسکن و نرخ بالای اجاره واحدهای مسکونی دغدغه های زیادی را برای همکاران ایجاد کرده است که می توانیم با استفاده از پتانسیل های تعاونی مسکن و ظرفیت های موجود در شهرداری رشت این دغدغه ها را کاهش دهیم و فضای مناسبی با استراتژی برد برد برای کارکنان و مجموعه شهرداری رشت ایجاد کنیم.

رئیس شورای اسلامی کار شهرداری رشت با بیان اینکه تامین مسکن کارکنان با ایجاد امنیت روانی و آرامش سبب ارتقای خدمات می شود گفت: یکی از مهم ترین وظایف سازمان ها توجه به امور رفاهی و معیشتی کارکنان و کارمندان و همچنین تامین مسکن این افراد بوده و شهرداری رشت نیز از این قضیه مستثنی نیست. وی افزود: اعضای شورای اسلامی کار در راستای منافع کارکنان تمام قد در کنار تعاونی مسکن خواهند بود و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات احتمالی به کار خواهند گرفت.

در پایان مدیرعامل تعاونی مسکن شهرداری رشت به ارائه آمار و ارقام واگذاری زمین و مسکن در گذشته و چگونگی روند آن به کارکنان پرداخت و ابراز امیدواری کرد تا این پروسه پس از بررسی زمین های متعلق به شهرداری و با موافقت شورای اسلامی شهر دنبال شود.

/rasht.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا