آخرین خبرهااستان هاسیاسی

هفت بار درخواست ملاقات کوچکی نژاد توسط سالاری ادعای کوچکی نژاد نادرست از آب درآمد؛ رونمایی از ده دیدار خصوصی نماینده رشت و استاندار سابق گیلان

کوچکی نژاد

طبق اطلاعات به دست آمده، نماینده رشت از مهر ۹۶ و آغاز به کار سالاری در گیلان ۱۰ جلسه خصوصی با او داشته است که در تاریخ های ذیل برگزار شده است.

بخشی از اظهارات روز گذشته جبار کوچکی نژاد نماینده رشت در مجلس در مصاحبه با خبرگزاری فارس سوژه رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی شده است.

کوچکی نژاد در بخشی از این مصاحبه گفته بود: “پس از انتخاب سالاری به هیچ عنوان با او ملاقات نکرده و با وجود فشارهایی که برایم ایجاد می‌کردند، تا آخرین لحظه حاضر به دیدار با او نشدم، زیرا وی را شایسته استان نمی‌دانستم”

این ادعای کوچکی نژاد بلافاصله انتشار مطالبی در رسانه ها را به دنبال داشت که از تصاویر و اخبار متعدد جلسات و دیدارهای مشترک نماینده رشت با استاندار سابق گیلان حکایت می کرد.

این رسانه ها با انتشار مستنداتی از تصاویر و اخبار دیدارهای او با سالاری این پرسش را مطرح کرده بودند که” آیا جبار کوچکی نژاد بدل دارد؟! “

در مقابل برخی کانال های هواداری کوچکی مدعی شدند که منظور‌ کوچکی نژاد، برگزاری جلسات و دیدار شخصی با استاندار سابق بوده و شرکت در جلسات به ریاست سالاری به معنای دیدار نیست!

این ادعا و توجیه گری عجیب موجب شد تا بررسی بیشتری از صحت ادعای نماینده رشت داشته باشیم. در همین راستا پیگیری های دیارمیرزا از یک منبع آگاه در استانداری گیلان نتایج جالبی را به همراه داشت.

طبق اطلاعات به دست آمده، نماینده رشت از مهر ۹۶ و آغاز به کار سالاری در گیلان ۱۰ جلسه خصوصی با او داشته است که در تاریخ های ذیل برگزار شده است.

نکته جالب آن که پس از آخرین جلسه که در نوروز سال جاری برگزار شد، جبار کوچکی نژاد از طریق یکی از فرمانداران سابق و دو تن از معاونین استانداری گیلان، هفت بار درخواست تنظیم وقت جلسه خصوصی با استاندار گیلان را جهت پیگیری موضوعاتی نظیر برخی انتصابات در سطح بخشداران شهرستان، صدور حکم یکی از گزینه های رد صلاحیت شده شهرداری رشت، انتصاب دو تن از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و … را داشته است که به دلیل مخالفت سالاری، کوچکی نژاد موفق به دیدار استاندار گیلان نشده است.

اگر چه دلیل اظهارات این نماینده مخالف دولت مشخص نیست اما به گفته این منبع آگاه در استانداری گیلان، در صورت تکذیب و اصرار نماینده رشت بر اظهارات خلاف واقع، جزئیات نظیر ساعت برگزاری، مدت زمان و محل برگزاری دیدارهای خصوصی نماینده رشت و استاندار سابق گیلان جهت تنویر افکار عمومی در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

از طرف دیگر، ادعای نماینده رشت در حالی است که حتی صفحه رسمی کوچکی نژاد در اینستاگرام نیز تصویری از آخرین جلسه او با سالاری را در دفتر کار استاندار گیلان منتشر کرده است!

همچنین بخش دیگر اظهارات کوچکی نژاد در این مصاحبه که گفته بود: “مجمع نمایندگان در انتخاب استاندار بومی وحدت نظر دارد مگر یک نفر که شاید نظری انحرافی داشته باشد، اگر نه قریب به اتفاق نمایندگان استان بر انتخاب استاندار بومی وحدت نظر دارند.” نیز با خبر منتشر شده از پنج گزینه نهایی مجمع نمایندگان استان شامل ۲ بومی و ۳ غیربومی، مانند ادعای او نادرست و کذب از آب در آمد.

عملکرد و اظهارات کوچکی نژاد در ماه های اخیر بارها سوژه رسانه های استانی، کشوری و حتی رسانه های آن سوی مرزها شده و واکنش های متعددی در شبکه های اجتماعی به همراه داشته است که آخرین نمونه جنجالی آن ماجرای نامه سفارش برای اهدای چادر هلال احمر در پاسخ به درخواست یک شهروند رشتی بود برای تهیه مسکن مهر به او ارائه شده بود که البته کوچکی نژاد آن را توطئه و فرد متقاضی را اجیر شده دانسته بود!

استمرار این حواشی از جانب نماینده سه دوره رشت در مجلس می تواند اثرات منفی چشمگیری برای او در انتخابات اسفند ماه سال جاری به دنبال داشته باشد…

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا