آخرین خبرهااستان ها

مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در جمع همکاران شرکت آب منطقه ای گیلان عنوان نمود:استان گیلان جزء استانهای موفق در مدیریت سیلاب بود

سیلاب

مهندس محمد حاج رسولیها مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران ضمن تقدیر از عملکرد شرکت آب منطقه ای گیلان در مدیریت سیلاب در اوایل سالجاری گفت: استان گیلان جزء استانهای موفقی بود که سیلاب را در مخزن سد کنترل و مدیریت نمود و از این منظر خوشبختانه خساراتی زیادی متحمل نشد.

به گزارش تدبیر شرق ، مهندس حاج رسولیها مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در جمع اعضاء هیئت مدیره ، معاونین و مدیران شرکت آب منطقه ای گیلان گفت: فرصت مناسبی بود که در مدیریت جدید با حضور مهندس خرّمی در خدمت شما همکاران پر تلاشم در آب منطقه ای گیلان باشم و ادامه داد : با توجه مسائل مطرح شده در خصوص مشکلات مالی و تخصیص اعتبارات تأکید می کنم که به دلیل شرایط حاضر اقتصادی خیلی نمی توانیم به بودجه های دولتی امید وار باشیم.

وی ادامه داد : نگاهمان را صرفا به امید بودجه های دولتی تغیر دهیم  و به فکر منابع درآمدی پایدار علی الخصوص حق اشتراک باشیم.

مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران ضمن اشاره به تلاشهای مجموعه وزارت نیرو در  بهرمندی از تبصره های بودجه ای جهت تسویه حساب برخی بدهی های طرحهای عمرانی اظهار داشت: خوشبختانه در استان گیلان در مهندسی رودخانه ها کارهای بسیار موفقی با توجه به شیوه نامه ساماندهی رودخانه با کمک بخش خصوصی بدون اتکاء به منابع مالی دولتی شروع و انجام شده است.

مهندس حاج رسولیها ادامه داد: برای اجرای طرحهای عمرانی از قبیل سد سازی و توسعه شبکه ها باستی به مباحث حق اشتراک ورود کنیم زیرا بسیاری از موارد مالی در حد کوچک را می توانیم از این طریق حل نماییم.

مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با اعلام این خبر که در ضوابط اجرایی بوجه سالجاری حدود ۵۰۰ میلیارد تومان درآمد از طریق حق اشتراک پیش بینی شده که انتظار می رود شرکت های آب منطقه ای در کشور جهت پیگیری در این خصوص و ابلاغ تعرفه های جدید بطور جد ورود کنند.

وی با تأکید بر اینکه در مجموعه شرکت های آب منطقه ای جهت بهره مندی مناسب از حق اشتراک می بایست کارگروههای تخصصی تشکیل شود،  افزود: از این طریق بسیاری از مشکلات مالی شرکتها حتی در طرحهای عمرانی قابل حل می باشد.

درابتدای این نشست مهندس وحید خرّمی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان ضمن تشکر و قدردانی از حضور مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در استان جهت بازدید وضعیت نوار ساحلی شهر بندر انزلی و همچنین بازدید از پروژه های ساماندهی رودخانه های استان به روش شیوه نامه ابلاغی استانداری اظهار داشت: امید واریم در فرصت مناسب دیگری هم بتوانیم از رهنمودهای مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در جهت پیشبرد اهداف شرکت و مجموعه آب استان بهره مند شویم.

شایان ذکر است در این نشست صمیمی هر کدام از معاونین و مدیران شرکت آب منطقه ای گیلان ، گزارش مختصری از وضعیت آب استان در بخش های مختلف ارائه نمودند.

/روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا