آخرین خبرهااستان هایادداشت

یونس رنجکش : تدوین شناسنامه فرصت های سرمایه گذاری شهرستان های گیلان در اولویت است

فرصت های سرمایه گذاری

سرپرست اداره کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان گفت : تدوین شناسنامه فرصت های سرمایه گذاری شهرستان های استان گیلان در اولویت برنامه ریزی های این اداره کل قرار دارد.

یونس رنجکش در جلسه هماهنگی بررسی فرصت های سرمایه گذاری در جمع معاونین فرمانداری های استان گیلان افزود : شناسایی دقیق فرصت ها و ظرفیت های محلی نقش مهمی در تدوین این شناسنامه با هدف معرفی برای سرمایه گذاری دارد.
وی اظهار داشت : درهر شهرستان با شناسایی دقیق فرصت ها و برنامه ریزی برای رفع موانع احتمالی می توان از ظرفیت های موجود بهره وری و بهرمندی بهتری داشت .
این مسوول یاد آور شد : یکی از مشکلات عمده سرمایه گذاران، قرار گرفتن در پروسه پر پیچ و خم اداری و همچنین عدم شناخت از فرصت های موجود در استان است که وظیفه داریم در مسیر تسهیل سرمایه گذاری ها اقدامات اساسی متناسب با شرایط موجود و قوانین جاری انجام دهیم .
به گفته وی ، اطلاعات در حوزه سرمایه گذاری ها باید بصورت شفاف و با در نظر گرفتن تمامی شرایط به متقاضیان ارایه شود و نباید فرصت های استان در قفسه های ادارات بایگانی گردد.
وی تاکید کرد : فرمانداری های استان با همکاری دهیاری ها و ادارات شهرستان نسبت به تهیه فهرستی از ظرفیت های موجود در همه زمینه های سرمایه گذاری اقدام و ضمن بررسی شرایط و تطبیق این فرصت ها با قوانین و مقررات دستگاههای اجرایی نسبت به معرفی جاذبه های سرمایه گذاری منطقه عمل نمایند.
وی ادامه داد: برای ارایه اطلاعات تدوین شناسنامه فرصت های سرمایه گذاری شهرستان ها یک ماه زمان پیش بینی شده است که فرایند بعدی بر اساس جدولزمانی بعد انجام خواهد شد
وی همچنین بر اصلاح و به روز کردن سامانه و اطلاعات گذشته توسط فرمانداری ها تاکید و خواستار تدابیر بهتر در بهره مندی از ظرفیت های استان برای رونق کسب و کار و تولید سرمایه و ارزش افزوده از امکانات و فرصت های موجود شد .

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا