آخرین خبرهااستان ها

در آئین افتتاح پروژه تونل ارتباطی (فیبرنوری)؛احمد رمضانپور نرگسی: با اجرای این پروژه زمینه جذب اشتغال و سرمایه‌گذاری در شهر رشت بیش از گذشته فراهم می‌گردد

فیبرنوری

به گزارش تدبیر شرق, پیش از ظهر دیروز با همت سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری رشت و شرکت فناپ تلکام، آئین افتتاح پروژه تونل ارتباطی (فیبر نوری) رشت با حضور فلاح جوشقانی معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور، آرش فرزام صفت معاون امور اقتصادی و ارتباطات استانداری گیلان، اعضای شورای اسلامی شهر رشت و شهردار رشت برگزار شد.
احمد رمضانپور نرگسی عضو شهر رشت با اشاره به مزایای استفاده از فیبرنوری به‌ عنوان یکی از زیر ساخت‌ها و مؤلفه‌های توسعه و پیشرفت کشورها و شهرها، اظهار داشت: ما می‌توانیم با استفاده از این سیستم خدمات بیشتری را ارائه نماییم. ارتباطات در گذشته به‌ صورت آنالوگ بود و سپس دیجیتال و در حال حاضر بر پایه آی پی شده است و به‌ هر حال لازمه شهر هوشمند و الکترونیک داشتن زیر ساخت‌های لازم برای استفاده از فیبرنوری در شهر رشت است.
رمضانپور همچنین با تشکر از مسعود نصرتی شهردار سابق و علی بهارمست به‌عنوان سرپرست و سازمان‌های فاوا و سرمایه‌گذاری شهرداری، اذعان داشت: شرکت فناپ تلکام در این پروژه منافع فردی و شخصی ندارد.
وی یادآور شد: ما می‌توانیم پهنای باند قوی نسبت به سیم مسی را توسط فیبرنوری داشته باشیم و از لحاظ فنی، تضعیف سیگنال در فیبر نوری نسبت به سیم مسی بسیار ناچیز است. علاوه بر این با اجرای این پروژه زمینه جذب اشتغال و سرمایه‌گذاری در شهر رشت بیش از گذشته فراهم می‌گردد.
/rashtshora.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا