آخرین خبرهااستان ها

رئیس شورای شهر چاف و چمخاله بیان کرد ورودی رایگان به طرح سالم‌سازی دریای چمخاله برای لنگرودی‌ها

چمخاله

رئیس شورای شهر چاف و چمخاله با اشاره به ایجاد گیت‌های پلاک خوان الکترونیکی در ورودی طرح سالم‌سازی دریا گفت: با پیشنهاد نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی و موافقت اعضای شورای شهر چاف و چمخاله، ورودی برای خودروهای لنگرودی در سال جاری به‌صورت رایگان است.

به گزارش تدبیر شرق  آریا محمدبا بیان اینکه هرساله گردشگران زیادی به چمخاله و چاف سفر می‌کنند، اظهار کرد: شهر چاف و چمخاله به خاطر داشتن طبیعت و سواحل و دریا و جذابیت‌های گردشگری خواستگاه مسافران زیادی در طول سال بخصوص ایام تعطیلات است.
وی با بیان اینکه شهرداری و شورا تلاش می‌کند تا زیرساخت‌های لازم برای استفاده مردم و گردشگران را فراهم کنند، گفت: ازجمله اقدامات صورت گرفته ایجاد شناگاه اختصاصی برای بانوان، نصب ۲۲ دوربین پایش تصویری، نصب دوربین‌های پلاک خوان و ورودی خروجی الکترونیکی، ارتقا سیستم روشنایی و ساخت پیاده راه و اِلِمان چمخاله است که طرح توسعه چمخاله نیز در دست تهیه است و اقدامات اجرایی آن در سال جاری آغاز می‌شود.
رئیس شورای شهر چاف و چمخاله با اشاره به ایجاد طرح اختصاصی سالم‌سازی برای بانوان در ساحل چمخاله افزود: طرح سالم‌سازی مخصوص بانوان یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های شهرداری در ساحل است که دارای سالن، رختکن، کمد لباس، سرویس بهداشتی و حمام و غیره است تا بانوان نیز بدون دغدغه از مواهب الهی بهره‌مند شوند که این طرح طی چند روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
محمدی با اشاره به ایجاد گیت‌های پلاک خوان الکترونیکی در ورودی طرح سالم‌سازی دریا بیان کرد: با پیشنهاد نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی و موافقت اعضای شورای شهر چاف و چمخاله، ورودی برای خودروهای لنگرودی در سال جاری به‌صورت رایگان است.
/لنگر خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا