دسته‌بندی نشده

تیم خوب و هماهنگی را به او تحویل داده‌ام برانکو: جانشین من مرد خوشبختی است!

برانکو

از یکی از نزدیکان برانکو شنیدیم برانکو تمام اخبار مربوط به پرسپولیس را از طریق رسانه‌ها دنبال می‌کند و در این خصوص اطلاعات کاملی دارد.

به گزارش تدبیر شرق، وقتی گابریل کالدرون به تهران آمد با یکی از نزدیکان مرد کروات در ایران تماس گرفتیم که ببینیم برانکو در جریان حضور سرمربی آرژانتینی در پرسپولیس است یا نه؟ طرف به ما گفت: «اتفاقاً برانکو تمام اخبار مربوط به پرسپولیس را از طریق رسانه‌ها و خود ما دنبال می‌کند و حتی می‌دانست سه گزینه نهایی شده است. او می‌دانست تاکیس لمونیس، ماسیمو کاررا و گابریل کالدرون گزینه هستند و در نهایت هم مرد آرژانتینی انتخاب شده است. از او راجع به کالدرون هم پرسیدم که برانکو گفت او مرد خوشبختی است، چون تیم خوب و هماهنگ او را تحویل گرفته است!»

البته شاید در نگاه اول حق با برانکو باشد، اما تحویل گرفتن تیم موفق پرسپولیس هم خیلی شهامت می‌خواهد. تجربه نشان می‌دهد معمولاً جانشینان مربیان موفق کار سختی پیش رو دارند و مثال روشن این موضوع جانشینی رافا بنیتس اسپانیایی در اینترمیلان به جای ژوزه مورینیو بود. بنیتس نتوانست موفق شود، اما یک مثال نقض هم وجود دارد. پپ گواردیولا بارسایی را تحویل گرفت که سرمربی آن فرانک رایکارد توانسته بود با آن سه‌گانه را فتح کند ولی این مربی جوان موفق به تکرار آن موفقیت‌ها شد. او از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ که از بارسا جدا شد توانست ۱۴ عنوان قهرمانی را کسب کند. حالا باید منتظر ماند و دید گابریل کالدرون به قول برانکو مرد خوشبختی است و مثل گواردیولا آن عناوین قهرمانی را تکرار می‌کند یا اینکه به سرنوشت رافا بنیتس در اینتر پس از مورینیو دچار خواهد شد؟

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا