دسته‌بندی نشده

اسماعیل حاجی پور:آقای علوی در جلسات شورا شرکت کند / استفاده از افراد غیربومی در شهرداری توهین به مردم گیلان است

شورای شهر

عضو شورای شهر رشت گفت: شهردار برای امور شهرداری از نیروهای بومی استفاده نماید و در چنین شرایطی استفاده از افراد غیربومی در مجموعه شهری توهین به مردم گیلان است. قطعاً افرادی که در این شهر هستند تمام آبرو و انرژی خود را برای شهرشان خواهند گذاشت.

به گزارش تدبیر شرق نود و نهمین جلسه شورا در غروب دهمین روز تیرماه در ساختمان شورا برگزار گردید.

اسماعیل حاجی پور عضو شورای اسلامی شهر رشت با توجه به پیش رو داشتن روز میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) این روز را به همه شهروندان به ویژه دختران تبریک گفت و در ادامه بیان داشت: از مهندس علوی ریاست شورا می خواهم که در جلسات شورا حضور داشته و در کنار اعضای شورا به کار خود ادامه دهند.

وی با اشاره به برگزاری شصت و سومین اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهر و مراکز استان ها تصریح نمود: هیئت رئیسه شورا میزان هزینه کرد و خروجی برگزاری اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان ها را اعلام نمایند. همچنین با توجه به ماهیت کاری اعضای شورا هر جلسه ای در سطح استان برگزار می شود باید به اعضای شورای شهر رشت اطلاع رسانی شود.

وی ادامه داد: بنده برای نخستین بار رسماً انتخاب و آغاز به کار دکتر حاج محمدی را تبریک عرض میکنم. ایشان کارهای بسیار مثبتی را در حال انجام دارند. در کنار این فعالیت ها شهردار فرصتی را برای شنیدن مشکلات کارکنان شهرداری بگذارند. همچنین شهردار وعدهایی که پیش از انتخاب شان به عنوان شهردار دادند را عملی کنند و برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خود را ارائه کنند تا ما نیز بتوانیم به ایشان کمک کنیم.

عضو شورای شهر رشت با توجه به کنار گذاشتن برخی از افراد دارای صلاحیت در شهرداری تاکید کرد: شهردار بجای آنکه یک سال وقت برای شناسایی افراد بگذارد از اعضای شورا طبق قانون استفاده نماید و از آنان نیز به عنوان بازوان مدیریت شهری کمک بخواهد. با توجه به اینکه گیلانی ها در منصب های بسیار بالای کشوری حضور دارند باید از توانایی این عزیزان استفاده نماییم. در همین راستا شهردار برای امور شهرداری از نیروهای بومی استفاده نماید. در چنین شرایطی استفاده از افراد غیربومی در مجموعه شهری توهین به مردم گیلان است. قطعاً افرادی که در این شهر هستند تمام آبرو و انرژی خود را برای شهرشان خواهند گذاشت.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا