استان ها

با حضور سرپرست استانداری گیلان آیین گرامیداشت سالگرد شهادت حجت‌الاسلام افتخاری در فومن برگزار شد

حجت‌الاسلام افتخاری
آیین گرامیداشت بیست و نهمین سالگرد شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمدحسین افتخاری، با حضور سرپرست استانداری گیلان در فومن برگزار شد.

آیین گرامیداشت بیست و نهمین سالگرد شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمدحسین افتخاری، نماینده مردم فومن و شفت در مجلس سوم، عصر امروز با حضور دکتر ارسلان زارع، سرپرست استانداری گیلان، نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی،  جمعی از فرمانداران و مقامات کشوری و لشکری و مردم شهیدپرور شهرستان، در مسجد حضرت ولی عصر (عج) بالامحله فومن برگزار شد.

در این مراسم که جمع کثیری از علماء و روحانیون، مدیران استانی و شهرستانی و خانواده معظم شهدا حضور داشتند، حجت‌الاسلام والملسلمین منتظری، دادستان کل کشور، به سخنرانی پرداخت.

گفتنی است شهید حجت الاسلام حاج محمدحسین افتخاری که سابقه‌ای درخشان در مبارزات علیه رژیم پهلوی داشت، پس از پیروزی انقلاب اسلامی مسئولیت ستاد اعزام روحانیون استان گیلان به جبهه را برعهده گرفت.

در انتخابات دوره سوم مجلس شورای اسلامی مفتخر به نمایندگی شهرستان‌های فومن و شفت شد و سرانجام در جریان کمک رسانی به مردم زلزله زده منجیل و رودبار، در روز ششم تیرماه سال ۱۳۶۹ در روستای کلیشم رودبار براثر سانحه سقوط بالگرد، به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

/ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا