آخرین خبرهااستان هاتدبیر ورزشی

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در همایش ارایه یافته های پژوهشی استان گیلان: تمام سعی ما بر این است که بتوانیم در حوزه ی اجرایی و عملی گامهای خوبی برداریم

همایش ارایه یافته های پژوهشی استان گیلان

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در همایش ارایه یافته های پژوهشی استان گیلان گفت: تمام سعی ما بر این است بتوانیم در حوزه ی اجرایی و عملی گامهای خوبی برداریم.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از برنا ؛ مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در همایش ارایه یافته های پژوهشی استان گیلان که در مهمانسرای المپیک رشت صبح امروز برگزار شد گفت :پژوهش هایی است که در حوزه ی ورزش و جوانان مورد حمایت قرار گرفته و تمام تلاش ما این است که از این پژوهشها استفاده کنیم.

وی افزود : بر اساس اولویت های مد نظر وزارت ورزش و جوانان طرحها بومی سازی شد و در حال حاضر ما در جهت انتخاب طرحها و اولویت های سال هستیم و از طرحهایی که در استان مثمر ثمر باشند استقبال می کنیم.

بخشی افزود : امروز ۵ طرح ارایه می شود که در جمع بندی که داشتیم اولویت ها و دغدغه های استان در این طرح ها مد نظر قرار گرفته بود .

وی با اعلام خبر برگزاری کنگره سلامت و تربیت بدنی در گیلان گفت : امیدواریم که این کنگره تاثیرات خوبی داشته باشد و ما بتوانیم برپایی چنین همایش های تخصصی و علمی را در تقویم سالانه فعالیت های ورزش و جوانان استان بگنجانیم.

بخشی تاکید کرد : تمام سعی ما این است بتوانیم در حوزه ی اجرایی و عملی گامهای خوبی برداریم و قطعا نتیجه ی این پژوهشها خود را در المپیاد ها و مسابقات ورزشی نشان خواهد داد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا