فرهنگی و هنری

فیلمبرداری «اسپین آف» سریال بازی تاج و تخت آغاز شده است؟ / وقایع سریال جدید هزاران سال پیش از ماجراهای نسخه اصلی رخ می دهد

 سریال بازی تاج وتخت

برخی شایعات حکایت از آن دارند که که فیلمبرداری اسپین آف سریال بازی تاج وتخت آغاز شده است. این موضوع باعث شده بسیاری از علاقه مندان به این سریال خبرهای مرتبط با اسپین آف را با دقت دنبال کنند.

برخی شایعات حکایت از آن دارند که که فیلمبرداری اسپین آف سریال بازی تاج وتخت آغاز شده است. این موضوع باعث شده بسیاری از علاقه مندان به این سریال خبرهای مرتبط با اسپین آف را با دقت دنبال کنند.

به گزارش تدبیر شرق، اگرچه این خبر رسما از سوی شبکه HBO تایید نشده است، اما به نظر می رسد به زودی باید شاهد یک اسپین آف یا ادامه برای سریال بازی تاج و تخت باشیم که قرار نیست صرفا به نسخه اصلی مرتبط باشد.

بسیاری از علاقه مندان به سریال بازی تاج و تخت از دیدن قسمت پایانی این سریال نا امید شدند چرا که انتظاراتی بسیار فراتر از آن چه که نمایش داده شد داشتند. با این وجود برخی از تماشاگران امیدوار بودند با یک اسپین آف قوی انتظارات از دست رفته خود را دوباره به دست آورند. اکنون خبرها حکایت از آن دارند که اسپین آف جدید از این سریال در راه است.

فیلمبرداری «اسپین آف» سریال بازی تاج و تخت آغاز شده است؟ / وقایع سریال جدید هزاران سال پیش از ماجراهای نسخه اصلی رخ می دهد

بر اساس این اطلاعات افشا شده نائومی واتس یکی از بازیگران اصلی است و احتمال حضور جیمی کمپبل باور، جورجی هنلی و جیمی کمپبل بوره  و میراندا ریچاردسون نیز در این سریال وجود دارد.افزون بر این ها گفته شده که احتمالا وقایع سریال جدید هزاران سال پیش از وقایع در نسخه اولیه رخ می دهند. اکنون باید منتظر تایید رسمی HBO باشیم تا ببینیم آیا این عقیده موفقیت آمیز خواهد بود یا خیر.

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا