آخرین خبرهااستان ها

سعه صدر عوامل بهزیستی دلگرمی اقشار آسیب‌پذیر را به دنبال دارد

استاندار گیلان در دیدار رییس سازمان بهزیستی کشور مطرح کرد:

تدبیرشرق/ دکتر مصطفی سالاری ظهر امروز در دیدار معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه این دستگاه باتوجه سختی بالای فعالیت ها نیازمند حمایت های بسیار است، افزود: مشاهده آثار خدمات ارائه شده به ناتوانان جسمی و حرکتی و کودکان بی‌سرپرست، سختی‌های موجود در این مسیر را جبران می‌کند.

وی بر ضرورت وجود سعه صدر در مجموعه عوامل و پرسنل بهزیستی تاکید و تصریح کرد: رفتار توام با صبر و شکیبایی در مقابل هرگونه واکنش از سوی پرسنل بهزیستی باعث دلگرمی مراجعان این مراکز می‌شود.

نماینده عالی دولت در گیلان به فضای مطلوب و دلنشین موجود در مراکز شبانه روزی یا شبه خانواده نگهداری از فرزندان اشاره و خاطرنشان کرد: ابراز عواطف از سوی عوامل این مراکز همچون والدین فرزندان، ایجاد امید به آینده در این عزیزان را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه در سنجش افکار عمومی نگاه ها معطوف به اقدامات و پروژه های عمرانی است، گفت: این نگرش باعث شده تا توجه به مسائل اجتماعی و اثرگذاری آن تحت الشعاع قرار بگیرد و انگیزه برای مشارکت در این حوزه ها کاهش پیدا کند.

استاندار گیلان با قدردانی از دغدغه‌های موجود در توسعه خدمات متنوع به مخاطبان سازمان بهزیستی گفت: امیدوارم شاهد بهبود وضعیت و کیفیت ارائه خدمات به اقشار آسیب‌پذیر جامعه باشیم.

در این دیدار رییس سازمان بهزیستی کشور اتصال میان سازمان‌های مردم نهاد و خیران را گام موثری در بهبود مشارکت آنان عنوان کرد و گفت: ایجاد سامانه شفافیت در قراردادها، توسعه و اجرای دولت الکترونیک در خصوص مستمری بگیران باعث حفظ شان و منزلت آنان می‌شود.

دکتر وحید قبادی دانا الکترونیکی کردن پرداخت یارانه به مراکز شبانه‌روزی نگهداری از فرزندان را گام موثر دیگری در جهت بهبود خدمات رسانی دانست و افزود: تمام اهتمام ما براین است تا علیرغم محدودیت در اعتبارات و امکانات، میزان خدمات و رضایتمندی در جامعه آسیب پذیر را افزایش دهیم.

وی به انجام اقدامات پیشگیرانه در جهت کاهش تعداد معلولان جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: معلولان باید به صورت مستقل از منزلت اجتماعی و حقوق شهروندی برخوردار باشند و مناسب سازی محیط، معابر، ادارات و منازل یکی از گام ها در این مسیر است.

در این دیدار با قدردانی از تلاش های موثر دکتر محمدرضا پارسی، دکتر حسین نحوی نژاد به عنوان مدیرکل جدید بهزیستی گیلان معرفی شد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا