استان هاتدبیر ورزشی

به همت هیئت انجمن های ورزشی استان گیلان؛ برگزاری بزرگترین جشنواره ورزش های آبی و پروازی

ورزش های آبی

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از برگزاری بزرگترین جشنواره ورزش های آبی و پروازی گیلان به میزبانی و با حمایت اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان خبر داد.

به گزارش تدبیر شرق وبه نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، دکتر حمیدرضا آبایی از برگزاری بزرگترین جشنواره ورزش های آبی و پروازی گیلان در بندرانزلی خبرداد و اظهار داشت: این جشنواره به میزبانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در ششم تیر ماه سال جاری در حوضچه غربی مجتمع بندری انزلی برگزار می شود.

مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان با بیان اینکه جشنواره ورزش های آبی و پروازی استان در ۳۰ رشته ورزشی در بخش بانوان و آقایان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: حفظ و ارتقاء سلامتی مهمترین هدف ورزش است و این جشنواره موجب ترویج فرهنگ دریایی و آشنایی بیشتر عموم مردم با دریا و ورزش های آبی می شود.

دکتر آبایی با اشاره به اهمیت ورزش در جامعه، تصریح کرد: ورزش به عنوان پدیده ای اجتماعی برای دوام سلامت جامعه لازم است چرا که با تغذیه بهداشت جسمی و روحی، شادابی خانواده ها و اجتماع را در پی دارد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در بخش شنا و قایقرانی توانست در سه بخش بانوان، آقایان و فرزندان قهرمان شود و ۹ کاپ را در این دوره از مسابقات بدست آورد، یادآور شد: از همه ورزشکاران اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان و دیگر ورزشکاران استان دعوت می کنم در این جشنواره حضور بعمل آورند.

رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان پیرامون این همایش اظهار داشت: این همایش با هدف ارائه تجارب و دستاوردهای ورزشی کمیته های  انجمن های ورزشی با محوریت چند کمیته زیر مجموعه هیئت برگزار خواهد شد . عباس پور افزود تلاش می شود با تکیه بر سه موضوع محوری سلامت، توریسم و دعوت جذاب به ورزش مردم از علاقه مندان دعوت به عمل آید. خوشبختانه وجود کمیته های پر مدال در هیئت انجمن های ورزشی به عنوان قطب سلامت و ورزش کشور و همچنین سابقه درخشان مدال آوری  گیلان و به ویژه سابقه درخشان در حوزه سلامت ورزش  و همچنین  شرایط مطلوب منطقه آزاد انزلی از جنبه توریستی و میزبانی رویدادهای تفریحی و ورزشی ملی و بین المللی و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان گیلان و اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان این فرصت کم نظیر را ایجاد کرده تا بتوانیم از این همایش کاربردی به عنوان آغازی جهت تحقق اهداف سلامتی و توریسم و کارآفرینی ورزشی در استان گیلان و ایجاد اتحاد منطقه ای در این محورها استفاده نماییم.

جلسه هماهنگی جشنواره آبی و پروازی استان گیلان با حضور نمایندگانی از اداره کل ورزش و جوانان استان و ۵ هیئت ورزشی استان گیلان صبح امروز در اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان برگزار شد.

  

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا