استان ها

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان گیلان؛ شهرستان صومعه سرا به دلیل وجود ۳۲ هزار هکتار اراضی کشاورزی برای استان بسیار مهم و حیاتی است./ پیگیری دکتر دلخوش برای دریافت بودجه های ملی برای استان گیلان کارگشاست.

به گزارش تدبیر شرق ؛ در راستای اجرای بخشنامه استاندار محترم گیلان مبنی بر سفر هفتگی مدیران کل دستگاههای اجرایی به شهرستان ها جلسه جمع بندی حضور یکروزه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان گیلان پس از بازدید ها و ملاقات مردمی عصر امروز در دفتر فرماندار شهرستان صومعه سرا با حضور نماینده محترم ، معاونین فرمانداری ،بخشداران و روسای دستگاههای اجرایی شهرستان برگزار گردید.

در این جلسه پس از صحبت های سرپرست فرماندری ، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و روسای دستگاههای اجرایی شهرستان صومعه سرا ، مهندس خرمی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان گیلان مطالبی را بیان داشت.

وی بیان داشت شهرستان صومعه سرا به دلیل وجود ۳۲ هزار هکتار اراضی کشاورزی برای استان بسیار مهم و حیاتی است و در اولویت برنامه های ما قرار دارد. برای نقاط سیل زده ای که هنوز عملیات اجرایی آغاز نگردیده، در اولین فرصت با اعزام مشاور به بهترین نحو نسبت به بازسازی اقدام خواهد شد.

وی پیگیری دکتر دلخوش برای دریافت بودجه های ملی برای استان گیلان را کارگشا دانسته و بیان داشت که از این ظرفیت باید کمال استفاده را ببریم.

در ادامه با اشاره به اینکه اصلی ترین مشکل شهرستان آب بردگی حاشیه رودخانه هاست اعلام آمادگی نمود که هر تعداد کامیون سنگ که مورد نیاز شهرستان باشد را نسبت به دریافت مجوز بارگیری و حمل آن اقدام خواهد نمود.

/gilan.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا