استان هاسیاسی

فرمانده سپاه قدس گیلان ؛ گیلان جولانگاه فتنه‌گران نیست

گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری مسئله فتنه و فتنه‌گران خط قرمز انقلاب است گفت: ایستادگی در برابر خائنان به انقلاب امری قانونی بوده و قطعاً گیلان به جولانگاه فتنه‌گران تبدیل نمی‌شود.

سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در جمع اصحاب رسانه با تاکید بر لزوم تبعیت همه افراد از قانون اظهار داشت: دفاع از ارزش‌های انقلاب و جلوگیری از اقدامات فتنه‌‌گرانه وظیفه‌ای قانونی و دینی است.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با تاکید بر لزوم تبعیت همگان از فرامین و بیانات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: همانطور که امام خامنه‌ای بارها فرمودند، جریان فتنه و فتنه‌گران خط قرمز انقلاب هستند.

سردار عبدالله‌پور با اعلام اینکه امروز جمهوری اسلامی با اقتدارتر از هر زمانی به میسر خود ادامه می‌دهد گفت: دشمنان خارجی و پیاده‌نظام داخلی آن‌ها باید بدانند که ملت ایران با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری، قدرتمندتر از هر زمانی به سمت تحقق اهداف خود حرکت می‌‌کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز ملت ایران با هوشیاری کامل به دنبال پیشرفت و توسعه جمهوری اسلامی است افزود: برگزاری برخی برنامه‌ها و ایراد برخی سخنان نمی‌تواند اذهان عمومی را از پیگیری مطالبات اقتصادی و معیشتی‌شان دور کند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۸ هزار شهید دفاع مقدس استان و شهدای مدافع حرم این استان تصریح کرد: استان گیلان دیار میرزاکوچک‌ها، املاکی‌ها، خوش‌سیرت‌ها و سیرت‌نیا‌ها بوده و قطعاً به جولانگاه فتنه‌گران تبدیل نمی‌شود.

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا