آخرین خبرهااستان ها

استاندار گیلان در جلسه بررسی مشکلات سرمایه‌گذاران بخش گردشگری عنوان کرد: امنیت و سهولت سرمایه‌گذاری در گیلان باید افزایش یابد

سرمایه‌گذاران بخش گردشگری
 استاندار گیلان با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی در بررسی پرونده‌ها به صورت منطقی و کارشناسانه و با ارائه مستندات، تعیین و تکلیف کنند، اظهار داشت: باید از تمامی ظرفیت‌های برای تسهیل و تامین امنیت فضای کار سرمایه‌گذاران استفاده کنیم.
 به گزارش تدبیرشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر مصطفی سالاری در نشستی که به منظور حل مشکلات تعدادی از سرمایه‌گذاران در بخش گردشگری برگزار شد، اظهار داشت: باید از ظرفیت‌های بالقوه استان در جهت توسعه بخش گردشگری استفاده کرد.
 وی با بیان اینکه گردشگری یکی از سه محور اصلی و مهم توسعه استان گیلان است، افزود: باید از تمامی ظرفیت های استان در جهت توسعه بخش گردشگری و حوزه‌های مرتبط با آن استفاده کنیم.
نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد: می‌توان بخش اعظمی از مشکلات اشتغال استان را با استفاده از ظرفیت بخش گردشگری حل کرد.
استاندار گیلان با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی در بررسی پرونده‌ها به صورت منطقی و کارشناسانه و با ارائه مستندات، تعیین و تکلیف کنند، اظهار داشت: باید از تمامی ظرفیت‌های برای تسهیل و تامین امنیت فضای کار سرمایه‌گذاران استفاده کنیم.
 گفتنی است استاندار گیلان در جلسه امروز به بررسی موانع و مشکلات هفت طرح سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری سطح استان پرداخت و در جهت رفع آن دستورات لازم را صادر کرد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا