سیاسی

رهبر معظم انقلاب: «معامله قرن» هرگز پا نخواهد گرفت؛ این یک خیانت بزرگ به دنیای اسلام است

رهبر معظم انقلاب پس از اقامه نماز عید فطر مصلی امام خمینی (ره) با تاکید بر اینکه معامله قرن خیانت بزرگ به اسلام است فرمودند معامله قرن هرگز پا نخواهد گرفت.

رهبر معظم انقلاب پس از اقامه نماز عید فطر مصلی امام خمینی (ره) با تاکید بر اینکه معامله قرن خیانت بزرگ به اسلام است فرمودند معامله قرن هرگز پا نخواهد گرفت.

به گزارش«تدبیر شرق»، رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز عید فطر فرمودند حضور مردم در مراسمات مذهبی در ایام ماه رمضان نعمت و ذخیره معنوی کشور است.

ایشان اظهار داشتند: مبادا مسائل سیل زده‌ها را فراموش کنید، مسئولان باید همچنان درباره رسیدگی به سیل زدگان نقاط مختلف کشور تمام همت خود را به‌کار گیرند ضمن اینکه باید با جدیت مشکلات مردم سیل زده را پیگیری کرد.

مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه معامله قرن خیانت بزرگ به اسلام است فرمودند معامله قرن هرگز پا نخواهد گرفت.

مهمترین بیانات ایشان به شرح زیر است:

در عظمت این روز همین بس که در نمازی که امروز خواندیم بارهای خدا را به حق این روز قسم می دهیم

تشکر قلبی میکنم از مردم ایران بخاطر حضور در راهپیمایی آخرین جمعه ماه رمضان. شاید برخی درک نکنند حضور مردم در اینگونه راهپیمایی ها چقدر در اراده ها و محاسبات دشمنان اثر می گذارد.

همچنین لازم می‌دانم درود و رحمت الهی را طلب کنم برای شهدای واقعه ۱۵ خرداد.

امسال دانش آموزان ما با وجود امتحانات روزه خود را گرفتند.

روی دیگر ماه رمضان اقبال عمومی برای مشارکت در خدمت رسانی به هم‌نوعان خود بود. مردم میلیاردها برای افطاری ساده کمک کردند. کمک به سیل زدگان نیز چشم گیر بود. اینها عادات اسلامی مبارکی است که رو به افزایش است

مسئولین مسائل مربوط به سیل زده ها را فراموش نکنند باید جدی پیگیری شود.

مسئله فلسطین این روزها جزو مسائل درجه یک دنیای اسلام است خیانت برخی کشورها موجب شده صریحا علیه فلسطین خیانت کنند.

اجلاس اخیر در بحرین با ضعف حکمای بحرین برای پیشبرد اهداف آمریکایی است؛ هدف این اجلاس این است که نقشه خباثت آلود آمریکا که نام معامله قرن گرفته را تحقق ببخشند.

معامله قرن هرگز به توفیق الهی پا نخواهد گرفت.

از کشورهای مسلمانی که بامعامله قرن مخالفت کردند، تشکر می‌کنیم. امیدواریم حکام بحرین و حکام سعودی بدانند پا در چه باتلاقی گذاشته‌اند.

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا