تدبیر ورزشییادداشت

صاحب مقصودی:به چیزی جز استعفا فکر نکن آقای تاج

آقای تاج

در ویترین افتخارات آقای تاج، بلیط فروشی نامتعارف در دربی، زد و خورد سعید فتاحی در هفته پایانی لیگ آزادگان فصل قبل، سوء مدیریت در برگزاری سوپرجام، کور شدن هوادار استقلال در فینال حذفی، تخلیه چشم هوادار پرسپولیس در جنجال بازی مقابل سپاهان و سرانجام تاخیر ۱۵۰ دقیقه ای و اتفاقات عجیب و غریب بازی فینال جام حذفی درج شده است؛ سوئ مدیریت هایی که هر کدامش در هرجایی از دنیا اتفاق می افتاد بی برو برگرد شخص اول فوتبال باید استعفا می داد، اما اینجا رییس فدراسیون اصلا در محل برگزاری یکی از مهمترین بازی های سال حضور ندارد تا بخواهد جواب کسی را بدهد.
ظاهرا فینال جام حذفی اهمیت چندانی برای رییس فدراسیون فوتبال ندارد، که اگر چنین موضوعاتی برای ایشان اهمیت داشت باید خیلی زودترها از صحنه فوتبال کنار می رفت. فوتبالی که وی آن را کاملا سیاسی کرده و اگر همه هیات رییسه فدراسیون را بچلانید ده درصد فوتبال هم از آن نمی چکد. و اتفاقا یکی از همان غیرفوتبالی ها امشب در اهواز تصمیم گیر بود.
اقای تاج جواب ۴۰ هزار هواداری که ۱۵۰ دقیقه در هوای گرم جنوب معطل ماندند را چه می دهید؟ جواب هزاران نفری که فوتبال را نادیده رفتند از ورزشگاه را چطور؟ کاری به میلیون ها بیننده پای تلویزیون ندارم که چیزی جز اعصاب خوردی برایشان نگذاشتید، مگر فوتبال برای همین هواداران نیست؟ مگر فیفا مرتب قوانین فوتبال را تغییر نمی دهد تا برای هوادار جذاب تر شود؟ اگر هوادار نباشد این فوتبال دست و پاشکسته شما به چه درد می خورد؟
واقعا به حاجی پور مالک داماش باید احسنت گفت، شیر مادر حلالت که داماش را به سمبل عدالتخواهی در فوتبال ایران تبدیل کرده ای، ولی ای کاش سر حرفت می ماندی، ای کاش برای هزاران هوادار مظلوم پرسپولیس که حاجی پوری نداشتند تا برایشان غم بخورد نیز غم می خوردی.
بسیاری از انان ساعت ها مسیر را طی کردند تا به ورزشگاه شهر اهواز برسند اما بدون دیدن بازی بازیکنان شجاع و گمنامت آنجا را ترک کرده اند.
و حال باید منتظر برخورد جدی با مسببین این اتفاق بود، اگر چه امیدی نیست و دست اخر دربان فولاد آره نا بخاطر بستن زود درب های ورزشگاه اخراج می شود و آقازاده های الوده به فوتبال ککشان هم نخواهد لرزید.
اما امشب داماش به عنوان یک تیم خصوصی، نشان داد که فوتبال، سیاست و حکومت نمی شناسد و قانون باید اجرا شود؛ حال اگر به جای داماش یک تیم دولتی یا شبه دولتی بود این اتفاق با یک تماس ساده با مدیرعامل آن تیم رفع و رجوع می شد اما مدیرعامل شجاع داماش گیلانیان مقابل گستاخی چندباره مسئولین فدراسیون فوتبال در تغییر سهمیه تماشاگران تیمها ایستاد تا نشان دهد فوتبال باید به بخش خصوصی سپرده شود و پشت پرده های سیاسی از آن رخت ببندد. کسی بیاید که بداند تنها دو تیم از لیگ برتر به لیگ یک سقوط می کنند وقتی این اتفاقات از سوی چنین ادماهایی در اطراف رییس فدراسیون رخ می دهد و آقای تاج ککش نمی گزد اعصابمان بیشتر خورد می شود.
آقای تاج، رییس محترم فدراسیون فوتبال، باقی سوئ مدیریت هایت را کاری نداریم، ولی بخاطر افتضاحی که امشب فدراسیون تو در فینال جام حذفی به بار اورد حق نداری به چیز جز استعفا حتی فکر هم بکنی.

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا