آخرین خبرهااستان ها

خدمت‌رسانی نباید بر اساس چانه‌زنی‌ها و سفارشات بیرونی اولویت‌بندی شود

دکتر سالاری در بازدید سرزده از شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان عنوان کرد:

تدبیرشرق/دکتر مصطفی سالاری صبح امروز با همراهی خبرگزاری صداوسیمای مرکز گیلان به صورت سرزده از شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گیلان بازدید و از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی این شرکت قرار گرفت.
دکتر مصطفی سالاری ضمن بازدید از بخش های مختلف این سازمان و صحبت با کارکنان، با چندتن از مراجعین نیز گفت‌و‌گو دستورات لازم را نسبت به موارد مطرح شده آنان صادر کرد.
استاندار گیلان در پایان این بازدید، در جمع مدیران شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان حضور یافت و با اشاره به اهمیت فعالیت‌های این شرکت اظهار داشت: مهمترین مساله ای که در حوزه فعالیت این شرکت وجود دارد،ارتباط مستقیم آن با مردم و نیازمندی های اساسی آنها است.
وی با تأکید بر لزوم کیفیت افزایی در ارائه خدمات این شرکت گفت:اگر بخواهیم کیفیت را ارتقا دهیم باید فعالیت ها را به سوی توسعه بهره وری و خدمات رسانی بهینه به عموم مردم سوق دهیم
سالاری گفت: لازم است تا به سمت هدفگذاری صحیح در اجرای پروژه های حوزه آب و نیز بهره گیری از روش های اختصاصی آن برای استان برویم تا کاهش بهای تمام شده و ارتقاء بهره وری را شاهد باشیم.
نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه باید با تمرکز بیشتر برای در جهت اجرای فعالیت‌های توسعه محور تلاش کنیم،گفت:هریک از دستگاه های اجرایی باید وظیفه اصلی خود را به خوبی بشناسند و اصل اولویت بندی را در بخش‌های مختلف آن لحاظ کنند.
وی افزود: شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان باید تلاش کند تا توزیع آب با پوشش بیشتر همراه با کیفیت و کمیت بالاتر برای عموم مردم باشد.
استاندار گیلان تصریح کرد : اولویت بندی کارشناسی جهت خدمات رسانی باید به عنوان یک هدف دنبال شود و در اجرای این مسیر مهم چانه زنی ها و سفارشات بیرونی ملاک عمل قرار نگیرد،بلکه نتایج بررسی های کارشناسی مورد تاکید باشد.
وی نیروی انسانی کارآمد را عاملی مهم در جهت رسیدن به بهره وری خواند و افزود: سازمان ها در صورت نیاز به جذب نیرو هم باید با طی سلسله مراتب از طریق فراخوان عمومی و مشخص کردن نیازمندی ها و بیان توانمندی های مرتبط با عنوان شغلی صورت گیرد تا اصل رقابت و انصاف برای عموم جوانان رعایت شود.
استاندار گیلان با اشاره به بخشنامه های صادره در حوزه اصلاح رفتارهای اداری، حضور مدیران در شهرستان ها و جلوگیری از هزینه ها و تشریفات زائد را بویژه در سازمان های خدمت رسان ضروری دانست و افزود: مردم در شرایط و مشکلات اقتصادی رویکرد مسوولان و عملکردشان در راستای صرفه جویی رصد می کنند‌.
دکتر سالاری در پایان ضمن تشکر از صداوسیمای مرکز گیلان بابت همراهی در این بازدید سر زده، طرح صحیح مشکلات مردم به مسوولین مربوطه و انعکاس پاسخ آنان به ذی‌نفعان و پیگیری تا حصول نتیجه توسط رسانه ملی را خواستار شد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا