تدبیر ورزشی

مصاف داماش و پرسپولیس، جنگ بین دارا و ندار است!

دارا و ندار

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان می‌گوید مقابل پرسپولیس در فینال جام حذفی، اولویت ارائه یک بازی خوب است و نتیجه در اولویت بعدی قرار دارد.

به گزارش تدبیر شرق محمد مهدی الطافی، مدیرعامل باشگاه داماش ، درباره تجدید نظر باشگاه مبنی بر حضور در فینال جام حذفی، اظهار کرد: ما پیگیری‌ها و درخواست‌های لازم را در این رابطه انجام داده‌ایم و به دو دلیل عمده به این نتیجه رسیدیم که در فینال جام حذفی حضور داشته باشیم. دلیل اول این است که ما می‌خواهیم در لیگ دسته اول بازی کنیم و تلاش‌مان بر این است که از لیگ دو صعود کنیم. باید هزینه‌های ما طوری باشد که به لیگی که در آن بازی می‌کنیم مطابقت داشته باشد. دلیل دوم این بود که حیف بود که بازیکنان ما میدان بزرگی هم‌چون فینال جام حذفی را از دست بدهند و بستر بزرگی است که خودشان را در این میدان نشان دهند و با این کار حق بازیکنان خورده نشود و ارزش‌های این بازیکنان حفظ شود.

او ادامه داد: این بازی برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است اما بازی سرنوشت ساز ما پلی‌آف لیگ دسته دو بود که در آن بازی به دلایل مختلف شکست خوردیم. ما از باختن ناراحت نمی‌شویم. از این که ما را ببازانند ناراحت می‌شویم. تیم ما جلوی ۱۵ هزار نفر تماشاگر داماش در ورزشگاه سردار جنگل رشت با اشتباه‌هایی که از عمد بود شکست خورد و از صعود به لیگ دسته یک باز ماند و آن بازی بود که سرنوشت ما را مشخص می‌کرد؛ اما ما در جام حذفی تا همین مرحله که به جام حذفی رسیده‌ایم موفقیت بسیار بزرگی است. تلاش ما این است که بهترین نتیجه را کسب کنیم اما اگر نتوانستیم به پیروزی برسیم چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌شود.

وی در ادامه صحبت‌هایش، خاطرنشان کرد: ما قرار است در فینال جام حذفی با قهرمان لیگ برتر بازی کنیم. به عبارتی دیگر مصاف ما و پرسپولیس جنگ بین دارا و ندار است. هر چیزی که پیش آید و نتیجه‌ای در این بازی رخ دهد، چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌شود. افتخار ما این است که توانسته‌ایم با تلاش بازیکنان و کادر فنی به فینال جام حذفی صعود کنیم.

الطافی در پایان بیان کرد: از آخرین بازی که انجام دادیم یک وقفه ۲۹ روزه افتاده است اما کادر فنی تمام تلاش خود را انجام داده است تا تیم به آمادگی نسبی برسد. مطلوب ما این است که بتوانیم یک بازی خوب ارائه دهیم و نتیجه بازی در اولویت بعدی قرار دارد.

/ایسنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا