استان هاسیاسی

معامله با غرب هرگز/ کوچکترین حرکت دشمن با پاسخ قاطع روبروست

غرب

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه معامله با غرب هرگز صورت نخواهد گرفت، یادآور شد: هدف دشمن از ایجاد معامله با غرب، انداختن مسلمانان به جان هم است.

به گزارش تدبیر شرق، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج‌صادقی در جمع راهپیمایان روز قدس در مصلای رشت با اشاره به اینکه مردم شریف ایران به رقم تمام سختی ها، مشکلات و ناملایمات جبهه استکبار همواره در صحنه دفاع از انقلاب حضور دارند،گفت: خدمت به این مردم بزرگترین عبادت است.

وی با بیان اینکه بزرگترین مبارزه با استکبار خدمت به مردم است، یادآور شد: روز قدس نماد حق علیه باطل است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اعتراف سرکردگان رژیم اشغالگر که انقلاب اسلامی را مرگ تدریجی خود می ‌دانند، گفت: این رژیم معتقد است که سنگ ‌های در دست فلسطینیان به موشک ‌های دوربردی برای نابودی آن ها تبدیل‌ شده است و برای موجودیت خود دست ‌و پا می ‌زند.

حاج‌صادقی با تاکید بر اینکه ملت ایران شور حسینی، روحیه انقلابی و استقامت الهی خود را در برابر دشمن حفظ کنند، گفت: ملت ایران هرگز در برابر توطئه های دشمن هراسی ندارند و این استقامت برگرفته از حضرت ابوالفضل العباس (ع) است که دست و جان خود را می دهند اما انقلاب خود را از دست نمی دهند.

وی با اشاره به تدبیر هوشمندانه امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس یادآور شد: انقلاب اسلامی همواره با قاطعیت، رژیم اشغالگر صهیونیستی را به رسمیت نمی شناخته است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمن در تمام توطئه ها و دسیسه ها علیه انقلاب به شکست رسیده است گفت: آخرین توطئه دشمن ایجاد اختلاف است.

وی با تاکید بر اینکه معامله با غرب هرگز صورت نخواهد گرفت، افزود: هدف دشمن از ایجاد معامله، انداختن مسلمانان به جان هم است.

حاج‌صادقی  با اشاره به موفقیت های جبهه مقاومت در سوریه، لبنان، عراق و …گفت: پیروزی جبهه مقاومت در یمن هم نزدیک است و استکبار در برابر جبهه مقاومت مردمی در یمن توان ایستادگی و مقابله را ندارد.

وی انقلاب اسلامی را زمینه ساز ظهور منجی عالم دانست و ادامه داد: برای تحقق این امر باید استقامت فکری و عملی خود را افزایش دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با تاکید بر اینکه دشمن بدنبال فروکش نمودن روحیه انقلابی و جهادی ملت ایران است اضافه کرد: ولایت فقیه و استقامت ملت ایران و پیروی از دستورات رهبری همواره عامل پیروزی انقلاب در برابر دشمن است.

وی مردم را اربابان انقلاب عنوان کرد و افزود: مسئولین باید در برابر صاحبان این حکومت به فرموده رهبری سربازی و فرمانبری کنند.

حاج‌صادقی با بیان اینکه دشمن به خیال خام خود می خواهد تاثیر نفوذ رهبری را در میان مردم کاهش دهد خاطرنشان کرد: پیوند امت با ولایت هرگز ناگسستنی است و ملت ایران تنها گوش به فرمان رهبری حکیمانه خود هستند و نمونه آن را می توان در راهپیمایی امروز مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح انقلاب اسلامی ایران در اوج آمادگی کامل به لحاظ تجهیزات، امکانات، نیروی انسانی و اشراف اطلاعاتی قرار دارند، تصریح کرد: کوچکترین حرکت دشمن با پاسخ قاطع روبرو خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شرک ستیزی و توحیدگرایی را از ویژگی های انقلاب اسلامی ایران خواند و گفت: انقلاب اسلامی با قدرت در مسیر تحقق آرمان های خود در حال حرکت است.

وی با بیان اینکه رهبری پس از امام (ره) از جنس ایشان بود، گفت: دشمنان می ‌گویند باید کاری کنیم رهبری سوم از جنس دو رهبر اول این انقلاب نباشد اما خبر ندارند که پرچم این انقلاب به دستان مبارک امام زمان (عج) خواهد رسید.

حاج‌صادقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در حال فتح قلوب ملت ‌ها که سنگرهای کلیدی جهان هستند، است، افزود: دشمن امروز تنها نگران حزب الله لبنان، سوریه و عراق نیست بلکه نگران صدور آرمان های انقلاب و سربلندی حزب الله ایران در لندن و واشنگتن است.

وی با بیان اینکه دشمن به ذلت و انقلاب اسلامی ایران به عزت رسیده است، افزود: بهای این عزت ایستادگی ملت ایران در تمام عرصه هاست، و این استقامت همان چیزی است که دشمن را به انزوا کشانده است.

/ایسنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا