استان ها

رییس شورای شهر رشت : سرنوشت معامله قرن مستکبرین، در دستان اتحاد جامعه اسلامی در روز قدس

روزقدس

حضور در راهپیمایی روز قدس نه تنها حمایت جانانه و شورانگیز از یک ملت مظلوم است بلکه هدفی بزرگتر در روز قدس مستتر است و آن نشان دادن عزم راسخ انسان های آزاده در برابر هر ظالم و مستکبری در هر جای دنیا می باشد.
روز قدس نشان‌ دهنده‌ ی صف ‌بندی حق و باطل، صف ‌بندی عدل در مقابل ظلم است.
بی شک خیزش انقلابی مردم جهان و همچنین شهروندان آزادی خواه شهر رشت در روزهایی که سخن از معامله قرن به گوش می رسد، نشان از هوشیاری مردم و آشفته کردن رویاهای مستکبرین جهان دارد و در روزهایی که مستکبرین عالم در حال رقم زدن معامله قرن بر سر مظلومین هستند با حضوری چشم گیر و فریادی همچون توفان بر پیکره مستکبرین، انجام معامله قرن بر سر ملت های مظلوم را برای ظالمان رعب انگیز خواهیم نمود.
مجموعه مدیریت شهری برای این روز تمهیدات لازم را در سطح شهر جهت برگزاری باشکوه تر و پر شورتر شرکت کنندگان در راهپیمایی حق طلبان فراهم خواهد نمود و همچنین این مجموعه نیز همگام و همصدا با دیگر آحاد مردم در این روز حساس حضور خواهد داشت.
اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه ضیافت الهی از همه شهروندان شهر رشت دعوت می کنم تا با حضور گسترده خود در این روزهای حساس اتحاد جامعه اسلامی را در برابر معامله گران بر سر مظلومین به رخ بکشند.
تاریخ:
۱۳۹۸/۰۳/۰۹
تعداد بازدید:
۳
منبع:
روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا