آخرین خبرهااستان ها

استاندار گیلان در مجمع مشترک توسعه اقتصادی استان عنوان کرد: برخی طرح های چندمنظوره ارائه شده گیلان در حوزه آبی به زودی درسطح ملی ابلاغ می شود/ تصویب افزایش بهای برگ سبز چای

مجمع مشترک توسعه اقتصادی استان

استاندار گیلان گفت: برخی از راهکارها و شیوه‌نامه‌های ابلاغ شده در گیلان که در زمینه استفاده چند منظور از منابع آبی طراحی و اجرا شده است در سطح ملی مورد استقبال دستگاه های ذیربط قرار گرفت و در آستانه ابلاغ ملی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، جلسه مجمع مشترک توسعه اقتصادی استان عصر امروز به ریاست دکتر مصطفی سالاری برگزار شد.
در این جلسه با پیشنهاد سندیکای کارخانجات چای کشور افزایش مبلغ ۳۵۰۰ ریالی به بهای برگ سبز چای بر اساس توافق چایکاران و کارخانجات به تصویب رسید که این مبلغ تماما توسط کارخانجات و بدون افزایش بار مالی برای دولت کارسازی خواهد شد
همچنین شیوه نامه ساماندهی و لایروبی حوزه آب حوضچه ها و کانال های کشتیرانی در حوزه وظایف اداره کل بنادر و دریانوردی و همچنین اداره کل شیلات مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.
استاندار گیلان با اشاره به نشست بین وزارت نیرو و سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کشور که بر پایه پیشنهادات و شیوه نامه ساماندهی و استفاده اقتصادی از اب‌بندان ها در استان گیلان صورت گرفته بود ،خاطرنشان کرد:برخی از راهکارهای گیلان که در زمینه استفاده چند منظور از منابع آبی طراحی و ارائه شده بود، در سطح ملی مورد استقبال دستگاه های ذیربط قرار گرفت و در آستانه ابلاغ در سطح ملی است.
استاندار گیلان با اشاره به اهمیت برخی شیوه‌نامه‌ها در راستای حل مشکلات این استان گفت: مواردی مانند چگونگی بهره‌گیری از منابع آبی، استفاده از رودخانه‌ها و سدهای بزرگ جهت تولید اشتغال و رونق اقتصادی همواره دارای اهمیت زیادی بود که در جلسه مذکور مورد بررسی قرار گرفت.
نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به بهره‌گیری از اماکن تاریخی استان جهت درآمدزایی و تولید اشتغال تصریح کرد: در این راستا بسیاری از برنامه‌ها و طرح‌ها استفاده از اماکن تاریخی استان برای مرمت، درآمدزایی و تولید اشتغال دارای اهمیت است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا