آخرین خبرهااستان ها

فضای فرهنگی شهر رشت متحول می شود/ اجازه واگذاری اسناد مشروطه به تبریز داده نمی شود

رضا رسولی عنوان کرد؛

تدبیرشرق/رضا رسولی با اشاره به پیشرو بودن شهر رشت در فرهنگ و هنر گفت: فضای فرهنگی شهر رشت با اجرای طرح های مشارکت مدنی مجموعه تجاری – فرهنگی متحول می شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به تاثیر طرح های تشویقی در سال های ۹۷ و ۹۸ از ورود سرمایه گذاران برای ساخت هتل، سینما و مراکز فرهنگی خبر داد و افزود: با اضافه شدن سینماها، سالن های تئاتر، گالری های هنری و مرکز خلاقیت کودک و نوجوان سرانه فضای فرهنگی شهر رشت افزایش می یابد.

رسولی در ادامه با اشاره به شایعات اخیر مبنی بر عدم خرید اسناد توسط شهرداری رشت اظهار داشت: کمیسیو عمران شورای شهر در بودجه امسال ردیفی را برای مرمت خانه میرزا خلیل رفیع و تجهیز موزه مشروطه از محل اعتبارات اجرای پروژه های بازآفرینی کددار کرد که در صحن نیز تصویب شد اما متاسفانه عدم پیگیری شهرداری برای خرید این اسناد، پروسه را به تعویق انداخته است.

وی در پایان با اشاره به انتشار خبری مبنی بر فروش اسناد مشروطه گیلان به موزه مشروطه تبریز گفت: اگر اسناد مشروطه گیلان به تبریز واگذار شود، اسناد یا بایگانی می شوند و یا آن را معدوم می کنند و بدین ترتیب نقش گیلان در اعاده مشروطه از حافظه تاریخ پاک خواهد شد.
/شعاع مشرق

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا