استان ها

نارضایتی ها از مدیریت برق صدای استاندار را در آورد;

مدیریت برق

انتقاد سالاری از عدم ظرفیت سازی و اطلاع رسانی برق گیلان!

 

به گزارش تدبیر شرق استاندار گیلان در دیدار روز گذشته خود با مدیرعامل برق منطقه ای گیلان انتقادات مختلفی را نسبت به مدیریت برق استان گیلان کردکه دو حوزه برق منطقه ای و همچنین توزیع برق گیلان را شامل می شود.

هرچند جمشید طالبی مدیرعامل توزیع برق گیلان در این دیدار حضور نداشت اما انتقادات از مدیریت مصرف برق و اطلاع رسانی های قبلی مورد تاکید استاندار گیلان بود که بیشتر از برق منطقه ای حوزه توزیع برق گیلان را در بر می گرفت.

سالاری در این دیدار اشاره کرد: «متناسب با رشد جمعیت و میزان مصرف برق در سطح ملی و استانی ظرفیت‌سازی مناسب صورت نگرفته است» مساله ای که نشان می دهد با وجود مدیریت طولانی جمشید طالبی در توزیع برق گیلان همچنان شاهد نواقص فراوانی هستیم که مدیریت عالی دولت در استان نیز به آن واقف است.

ضرورت اطلاع خاموشی ها به شرکت‌ها و واحدهای تولیدی به منظور جلوگیری از آسیب به زیرساخت‌ها و دستگاه‌های صنعتی و همچنین واحدهای مسکونی از جمله تاکیدات دیگر استاندار گیلان در این دیدار بود که نشان می دهد ضعف دستگاه های ذیربط در سال گذشته موجب شده است بر این مساله تاکید بیشتری شود.

نارضایتی های مردمی نسبت به عملکرد مدیران حوزه برق تا حدی است که هرازچندگاهی شاهد اخبار عجیب و عجیبی هستیم. به طور مثال در حالی که بسیاری از روستاها و یا معابر شهری و روستایی فاقد تیربرقق هستند نصب تیربرق در وسط کوچه و یا رد کردن سیم برق از میان درختان تنها سوژه های طنز و تعجب افکار عمومی را برانگیخته کرده است.

در این میان ضعف مدیریت توزیع برق در وصول خسارت های ناشی از بلایای طبیعی حتی مورد اذعان مدیرعامل این شرکت نیز بوده است. شاید همین ضعف ها باشد که استاندار گیلان در یک دیدار بیشتر از ان که طبق روال معمول به تقدیر و تشکر از مدیران بپردازد ضعفهای آن ها را تاکید و هشدارهای لازم را می دهد.

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا