آخرین خبرهااستان ها

معرفی ۵ زمین برای پروژه چمن مصنوعی | امروز کسی حق ندارد آستارا را نبیند!

فرماندار آستارا در دیدار با پیشکسوتان فوتبال خبرداد:

تدبیرشرق/فرماندار آستارا در دیدار با پیشکسوتان فوتبال این شهرستان تجربه را پدر هر علمی دانست و گفت: هر انسانی با تجربه و آزمون و خطا می تواند به پختگی و شکوفایی برسد.

حسن رستم زاد دیدار با اهالی پیشکسوت ورزش را یک امر لازم برای تمام مدیران دستگاه های مرتبط دانست و بیان کرد: پیگیری خواسته های اهالی ورزش در عصری که ورزش و علی الخصوص فوتبال آستارا دوران طلایی خود را سپری می کند وظیفه متولیان امر است.

فرماندار آستارا پیشکسوتان را بزرگ ترین سرمایه ورزش دانست و تصریح کرد: امروز در بسیاری از کشورها تامین منابع اقتصادی از راه ورزش تامین می شود و باید با همفکری از پیشکسوتان مسیر تعالی ورزش را طی کرد.

رستم زاد از دریافت اعتبار برای تکمیل پروژه چمن مصنوعی آستارا خبر داد و گفت: در مرحله نهایی این پروژه با دریافت ۵ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت پیست تارتان و فنس کشی و تکمیل پروژه چمن مصنوعی تا دو ماه آینده نوید افتتاح این پروژه بزرگ را می‌دهیم.

وی از پیگیری جدی برای ساخت مجتمع ورزشی چند منظوره در آستارا خبر داد و عنوان کرد: این مجتمع ورزشی چند منظوره می تواند سرمایه گذاری بزرگی برای شکوفا کردن استعدادهای جوانان آستارایی باشد و در حوزه ورزش روستایی فعالیت‌های مهم در حال انجام بوده که امروز ۱۵ زمین ورزشی در آستارا وجود دارد که در پی برنامه «هزار روستا، هزار زمین ورزشی» در استان گیلان گام‌های مهمی برای عرصه ورزش در حال برداشته شدن است.

فرماندار آستارا با اشاره به استفاده از توان بندر، راه‌‌آهن و گمرک این شهرستان در عرصه ورزش گفت: ظرفیت دستگاه های اجرایی شهرستان باید در حوزه ورزش مورد استفاده قرار بگیرد و همچنین باید از ۳ درصد حاصل از درآمد نفت و گاز کشور اختصاص داده شده به هر شهرستان به طور احسن برای پروژه‌های ورزشی سرمایه‌گذاری شود.

رستم زاد از پیگیری‌های جدی در تمام عرصه‌ها برای آستارا خبر داد و گفت: در ۳ ماه اخیر ۱۳ مدیرکل را به آستارا آوردیم و به طور جد تمام مشکلات شهرستان را تا سرانجام پیگیری کرده و امروز کسی حق ندارد آستارا را نبیند!

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا در این جلسه از معرفی ۵ زمین برای پروژه چمن مصنوعی به اداره کل ورزش و جوانان گیلان خبر داد و گفت: این ۵ زمین برای استفاده از ورزش مینی فوتبال در روستاهای شهرستان با سیستم چمن مصنوعی به استان معرفی شده که ساخت آنها در دستور کار قرار دارد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در ۳۵ هیات ورزشی در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا