استان ها

تلاش مدیران برای جذب اعتبارات پیش بینی شده در سفر رییس جمهور به گیلان

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه مدیران در تخصیص اعتبارات سرعت و تلاش لازم را به کار برند، گفت: مدیران برای جذب اعتبارات از وزارت یا واحد متبوع پیگیری های لازم را انجام دهند.

به گزارش تدبیرشرق، مصطفی سالاری عصر امروز در دومین نشست شورای برنامه‌ریزی گیلان در سالن غدیر استانداری با تاکید بر اجرای مصوبات سفر رییس جمهور به گیلان، خاطرنشان کرد: اولویت تخصیص اعتبار با پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالا است.

وی با تاکید بر اینکه مدیران در تخصیص اعتبارات سرعت و تلاش لازم را به کار برند، گفت: مدیران برای جذب اعتبارات از وزارت یا واحد متبوع پیگیری های لازم را انجام دهند.

استاندار گیلان با بیان اینکه در دور اول سفر رییس جمهور به گیلان ۹۷۵ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی اما ۱۰۴ میلیارد تومان اختصاص یافت، یادآور شد: جمع اعتبارات پروژهای سفر رییس جمهور به گیلان در دور دوم ۲۰۳۵ میلیارد تومان است.

سالاری تصریح کرد: از این میان ۱۸۷۳ میلیارد تومان اعتبار ملی و ۱۶۲ میلیارد تومان اعتبار از صندوق توسعه ملی برای تکمیل و آغاز پروژه های سفر تخصیص یافته است.

وی با تاکید بر توزیع عادلانه اعتبارات افزود: مجموع اعتبارات سفر رییس جمهور به گیلان باید بصورت متوازن در میان شهرستان ها توزیع شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه برخی از پروژه ها از مصوبات سفر اول رئیس‌جمهور در قالب کاروان تدبیر و امید به گیلان به صورت کامل محقق شده‌اند و برای مابقی مصوبات متعهد شده نیز باید تلاش کرد تا تزریق اعتبار به آن‌ها مستمراً انجام شود گفت: در این بین باید اجرای کامل و تکمیل پروژه های مصوب در دور اول سفر رییس جمهور به گیلان را با جدیت پیگیری کرد.

/ایسنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا