آخرین خبرهااستان ها

سران آمریکا و رهبران اروپا وحشی هستند | تمام قدرت های استکباری به زانو درآمدند

آیت الله فلاحتی در خطبه های نمازجمعه رشت:

تدبیرشرق/آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نمازجمعه رشت با توصیه همگان به تقوای الهی اظهار کرد: ۷۱ سال قبل رژیم جعلی صهیونیستی تشکیل شد و این روز به نام روز نکبت نامگذاری شده است.
وی ادامه داد: مدت ۷۱ سال است که مردم فلسطین آواره شدند و مردم مسلمان از این وضعیت اندوهناک هستند.
امام جمعه رشت با اشاره به حضور مردم گیلان برای کمک در استان های سیل زده، بیان کرد: دست جوانان و فعالان موکب های گیلانی که به مناطق سیل زده برای کمک رسانی رفتند، را می بوسم.
آیت الله فلاحتی به هفته جمعیت هلال احمر اشاره کرد و گفت: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در سیل اخیر خدمت بسیاری کرده و از تلاش آنها تشکر می کنم.
وی با بیان اینکه مسئولان ما در نظام جمهوری اسلامی متوجه شدند اروپایی ها یدکش آمریکایی ها هستند، تصریح کرد: سران آمریکا و رهبران کشورهای اروپایی که با کت و شلوار و ادوکلن زده ظاهر می شوند، وحشی های دنیای بشر هستند.
نماینده ولی فقیه در گیلان به خفه شدن ملت های مظلوم زیر فشار قدرت های سلطه گر جهانی اشاره کرد و یادآور شد: به مسئولان کشور عرض می کنم به غیر از خدا از کس دیگری نترسید.
آیت الله فلاحتی با اشاره به امضای قانون منع گسترش جنگ افزارهای هسته ای (ان.پی.تی) توسط مسئولان کشور، خاطرنشان کرد: از زمانی که مسئولان ما معاهده مذکور را امضا کردند سردمداران قدرت های سلطه گر جهانی وحشی شدند.
وی به تهدید رژیم صهیونیستی نسبت به ملت های منطقه با وجود ۲۵۰ کلاهک هسته ای توسط این رژیم اشاره کرد و افزود: بعضی از مسئولان ما مرعوب قدرت های سلطه گر شدند.
امام جمعه رشت با بیان اینکه نخستین خیانت ها از همان روزی آغاز شد که مسئولان ما معاهده ان.پی.تی را امضا کردند، اظهار کرد: موضوع مهم این است که بعضی ها می خواهند دوباره همان را ادامه دهند.
آیت الله فلاحتی تصریح کرد: اگر امروز قدرت های سلطه گر پوشالی در برابر ملت ایران به زانو درآمدند به دلیل درایت های رهبر معظم انقلاب است.
وی به مقاومت ملت ایران در مقابل قدرت های استکباری در مدت ۴۰ سال گذشته اشاره کرد و گفت: امروز تمام قدرت های استکباری و صهیونیستی در مقابل ملت ایران به زانو درآمدند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه ملت ایران غنی و ثروتمند است، بیان کرد: سال های اخیر اگرچه برخی از ضعف های مدیریتی ویرانی هایی در کشور ایجاد کرد اما دشمن در مقابل مقاومت ملت ایران دارد خفه می شود.
آیت الله فلاحتی به تلاش شبکه های رسانه ای فاسد برای ضربه زدن به ملت ایران اشاره کرد و یادآور شد: شبکه هایی که موجب ایجاد وهن در ملت می شوند، را کنترل کنید.
وی با تاکید براینکه با وجود ملتی ارزشی در تمام عرصه ها توانستیم انقلابمان را به دنیا صادر کنیم، خاطرنشان کرد: مقاومت فلسطین در مدت ۴۸ ساعت با شلیک ۶۹۰ موشک رژیم صهیونیستی را به ذلت کشاند و توانست از این رژیم امتیاز بگیرد.
امام جمعه رشت از امتیازگیری افزایش گسترش منطقه صیادی فلسطینی ها از ۱۰ به ۱۵ مایل پس از آتش بس ۴۸ ساعت درگیری بین فلسطینی ها و رژیم صیهونیستی خبر داد و اظهار کرد: افزایش سوخت ورودی به غزه برای نیروگاه های فلسطینی و همچنین واردات بیشتر و امکان صادرات محصولات از فلسطین از دیگر امتیازهای فلسطینی ها پس از درگیری مذکور است که این مقاومت را فلسطینی ها از ملت ایران آموختند.
آیت الله فلاحتی در ادامه ماه مبارک رمضان را بستری برای توبه و رازونیاز با خداوند عنوان کرد و افزود: گناه آثار سوء برای انسان دارد و نخستین اثر آن قساوت قلب است.
وی با بیان اینکه اگر انسانی قساوت قلب پیدا کند دیگر آرامش روح و روان ندارد، تصریح کرد: دومین اثر گناه این است که دل انسان تاریک می شود و تاریکی دل بشر را دچار بحران می کند.
نماینده ولی فقیه در گیلان، سومین آثار سوء گناه را توفیق پیدا نکردن برای انجام عمل نیکو عنوان کرد و گفت: گناه موجب سلب توفیق در زندگی انسان می شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا