آخرین خبرهااستان ها

مدیران شهرستان برنامه محور حرکت کنند

سرپرست فرمانداری صومعه سرا در جلسه شورای اداری:

به گزارش تدبیر شرق سیدجلال سیدمحمدی در جلسه شورای اداری که در سالن اجتماعات فرمانداری صومعه سرا برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان،  با بیان اینکه ان شاء .. بتوانیم از این ایام پر خیر و برکت در راستای خودسازی به بهترین شکل استفاده کنیم، اظهار کرد:تدوین برنامه های فرهنگی ومذهبی مناسب برای فراهم کردن زمینه های بهره مندی همشهریان عزیز از فیوصیات این ماه عزیز از تاکیدات ما است که متولیان امور فرهنگی بایستی مد نطر داشته باشند
وی با بیان اینکه جلسات و برنامه مختلفی در سطح شهرستان در خصوص ماه رمضان برگزار و تمهید مقدمات شده است، افزود: برگزاری محافل انس با قرآن و شبی با قرآن در نقاط مختلف شهرستان توسط دستگاههای متولی از مواردی است که بایستی اجرایی شود.
سیدمحمدی با بیان اینکه در خصوص تامین ارزاق عمومی مردم تا حدودی اقدامات لازم صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: عرضه نان در شهرستان از موضوعاتی است که باید به جد به آن نگاه کرد.
وی با انتقاد از وضعیت کیفی وکمی نان عرضه شده در شهرستان گفت : کیفیت عرضه نان در شهرستان بسیار پایین است نیاز به پایش و بازرسی مستمر دارد.
سیدمحمدی با بیان اینکه طبق اطلاعات دریافتی شهروندان از کمیت و کیفیت عرضه نان در شهرستان ناراضی هستند، گفت: متولیان امر ضمن پایش و بازرسی مستمر از نانواییها تلاش کنندکیفیت نان عرصه شده بالا برود.
سید محمدی تصریح کرد: از نانوایان عزیز خواستاریم که به صورت مسئولانه با بالابردن کیفیت نان عرضه شد رضایت همشهریان عزیز صومعه سرایی را فراهم کنند.
وی با تاکید بر نظارت و پایش مستمر اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف بر بازار، گفت: پایش و کنترل قیمت ها و تامین ارزاق و.. باید به صورت جد و مستمر انجام شود تا مردم در این زمینه دغدغه و نگرانی نداشته باشند
سیدمحمدی در ادامه به برگزاری فوتسال جام رمضان در شهرستان اشاره کرد و گفت: ذائقه اصلی نوجوان و جوانان ما متوجه این مسابقات است.مطلوب است با برنامه ریزی شرایط و زمینه لازم برای  برگزاری این مسابقات در شهرستان فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه همه مسئولیت ها با وجود مردم معنا پیدا می کند، گفت: تکریم ارباب رجوع در اولویت کاری کلیه مسئولین قرار گیرد.
وی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و برخورد مناسب با مردم ، تصریح کرد: مردم ولی نعمت ما هستند.باید تمام تلاشمان در راستای جلب رضایت مردم باشد. طبیعی است مردم نیازها و انتظاراتی دارند اگر نمی توانیم نیازها وخواستهای مردم را بطور کامل برطرف کنیم با توجه به شرایط کشور حداقل برخورد شایسته ای با انها داشته باشیم .
وی با بیان اینکه از کلیه مدیران انتظار می رود برنامه محور حرکت کنند، گفت: روزمرگی در شان شهرستان نیست.از روز شنبه با ادارات مختلف جلساتی به صورت اختصاصی برگزار خواهد شد.چالش ها، مسائل، مشکلات، برنامه یکساله ادارات باید تدوین شود وبر اساس ان برنامه تدوینی حرکت خواهیم کرد
سیدمحمدی بر حضور مستمر مدیران در شهرستان تاکید کرد و گفت: مدیران به صورت مستمر در شهرستان حضور داشته باشند.جلسات اداری باید بعدظهر ها و پس از ساعات اداری موکول شود؛ چرا که ساعات اداری مختص مراجعات مردمی وفعالیت وکار اداری است.
وی به آغاز سال زراعی اشاره کرد و گفت:سطح بالایی از اراضی کشاورزی شهرستان به زیر کشت رفته است.نیاز است ادارات جهاد کشاورزی،برق، اب روستایی، اب منطقه ای این روزها و ماهها پای کار و اماده باش باشند تا با مشکلی در حوزه کشاورزی مواجه نشویم.

وی با اشاره به ابلاغ ۱۲دستورالعمل استاندار گیلان گفت: ۱۲دستورالعمل ابلاغی استاندار محترم خصوصا در مورد کاهش هزینه ها صرفهرجویی ، طرح بوم گردی ، طرح سامااندهی آب بندانها و رودخانه ها . زمین های ورزشی روستایی مورد تاکید بوده وبه جد در دستور کار قرار دارد.

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا