آخرین خبرهااستان هااسلایدر

احزاب فعال و پویا موجب نشاط سیاسی و اجتماعی جامعه می شوند

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان:

تدبیرشرق/معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان احزاب فعال و پویا را موجب نشاط سیاسی و اجتماعی جامعه دانست و افزود: وجود احزاب فعال و توانمند در هر نظام سیاسی ، یکی از مهمترین مولفه های پویایی مردم سالاری در آن نظام محسوب می شوند.

شامگاه چهارشنبه شورای مرکزی و دبیران شهرستان های حزب مشارکت های مردمی استان گیلان با معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار، دیدار و گفتگو کردند.

دکتر ارسلان زارع در این دیدار با اشاره به تاریخچه و فراز و نشیب های فعالیت احزاب و تاثیر گذاری آنها در ایران به ویژه در عصر مشروطیت گفت : با وقوع انقلاب اسلامی ، تحول عظیمی در بینش سیاسی مردم و نخبگان ایجاد شد و مشارکت های گسترده عموم را به دنبال داشت.
وی احزاب فعال و پویا را موجب نشاط سیاسی و اجتماعی جامعه دانست و افزود: وجود احزاب فعال و توانمند در هر نظام سیاسی ، یکی از مهمترین مولفه های پویایی مردم سالاری در آن نظام محسوب می شوند.
دکتر زارع افزود : احزاب کشورهای در حال توسعه به دلیل عدم توسعه یافتگی کامل جامعه مدنی و مشکلات اقتصادی و فرهنگی با مشکلات و ناکارآمدی هایی مواجه هستند.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید با اعتقاد راسخ به اجرای اصول قانون اساسی به ویژه اصل بیست و ششم ، تلاش کرده تا زمینه فعالیت بیشتر احزاب را فراهم آورد و برای تحقق این امر مهم فرا جناحی عمل کرده که در آینده نیز چنین خواهد بود.
وی پدیده حزب و تحزب در جهت حفظ کارآمدی و تحقق بهینه وظایف را ضروری خواند و تصریح کرد:امور حزب بصورت پیوسته نیازمند مراقبت ، بهینه سازی و بروز رسانی است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا