آخرین خبرهااستان ها

کمک ۱۰ میلیونی شهرداری چاف و چمخاله به مدارس

تدبیرشرق/شهردار و اعضای شورای شهر چاف و چمخاله به مناسبت هفته بزرگداشت معلم در بازدید از مدارس چاف و چمخاله، با معلمان مدارس دیدار و گفت‌وگو کردند.

کمیل بائوج لاهوتی در این مراسم ضمن تبریک روز معلم و بزرگداشت این هفته اظهار کرد: بخش اعظمی از تعلیم و تربیت هر انسانی در مدارس شکل می‌گیرد که معلمان نقش بسزایی در تربیت آینده‌سازان کشور دارند.

وی با اشاره بر اینکه بخش زیادی از دوران کودکی و نوجوانی در مدارس سپری می‌شود گفت: معلمان در دوران خدمت خود همواره تلاش می‌کنند تا به دانش آموزان برای رشد و پیشرفت کمک کنند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

شهردار چاف و چمخاله با اشاره به کمک‌های شهرداری به مدارس این شهر افزود: طی مصوبه اعضای شورای شهر، پنج میلیون تومان برای کارهای انجام‌شده فرهنگی و تفریحی مدارس این شهر پرداخت و ۱۰ پک ورزشی شامل توپ والیبال و فوتبال، راکت بدمینتون و تنیس و غیره به ارزش پنج میلیون تومان به مدارس اهدا شد.

لاهوتی با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر آماده کمک به مدارس است تصریح کرد: به دلایل قانونی شهرداری‌ها نمی‌توانند در کارهای عمرانی مدارس اقدامی کنند ولی می‌توان در کارهای فرهنگی، گردشگری و تفریحی کمک‌حال مدارس باشد که شهرداری و شورای شهر چاف و چمخاله آمادگی خود را در این‌ زمینه اعلام می‌کند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا