آخرین خبرهااستان هاتدبیر ورزشی

صادقی : برگزاری مسابقات و اقدامات خلاقانه و نو از برنامه های اداره کل ورزش در سال ۹۸ است

معاون امور اداره کل ورزش و جوانان گیلان

معاون امور اداره کل ورزش و جوانان گیلان در نشست با اصحاب رسانه گفت : برگزاری مسابقات و اقدامات خلاقانه و نو از برنامه های اداره کل ورزش در سال ۹۸ است.

به گزارش تدبیرشرق ؛ صادقی معاون امور اداره کل ورزش و جوانان گیلان در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت : نظر سنجی برای انتخاب قهرمانان و ورزشکاران برتر گیلان برای نخستین بار در استان انجام می شود و با دو هدف صورت می گیرد.

وی افزود : هدف نخست این است که جوانان و قهرمانان ورزشی استان که فعالیت های زیادی در حوزه ی ورزش دارند ،در جامعه دیده شوند و اگر به لیست ۱۱ قهرمان های این نظر سنجی بنگرید همه  شانس کسب سهمیه المپیک و یا پارا المپیک دارند .

صادقی ادامه داد :  تلاش ما این است که با برنامه ریزی که صورت گرفته و اینکه قهرمان های ما شانس بسیار زیادی دارند و مداوم رصد می شوند و بحث های مربوط به فدراسیون آنها پیگیری می شود و کارشناسان کارهای اداری این عزیزان را با دستور مدیر کل محترم و تامین بودجه و تنخواه در اختیار این عزیزان قرار می گیرد و هدف ما این است که ورزشکاران هیچ دغدغه ای بجز تمرین کردن نداشته باشند  تا ان شاالله در المپیک بعدی بتوانیم حتما سهمیه داشته باشیم.

صادقی در خصوص نظر سنجی گفت : بحث فوتبال از سایر ورزشها در نظر سنجی جدا شد .چون فوتبالیست های گیلانی در کل کشور و حتی دنیا سرشناس هستند و امیدواریم که مردم این انتخاب را با توجه به شاخص های در نظر گرفته به خوبی انجام دهند .

وی در خصوص شاخص های لیست ورزشکاران نظر سنجی عنوان کرد : این ویژگی ها با نظر فنی هیات ها و به صورت تخصصی مشخص شده است و البته کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان نیز این ورزشکاران را رصد کرده اند تا حقی از کسی ضایع نشود  و همچنین  سطح مسابقات و مدال ها نیز در نظر گرفته شده است .

صادقی در ادامه گفت : در سال ۹۸ با برگزاری مسابقات و فعالیت های خلاقانه و نو ،تلاش داریم که گامی به جلو برداریم.

/برنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا