آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

بحران در تیم حریف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا

استقلال

وضعیت حریف تیم فوتبال استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بحرانی است و هواداران این تیم بعد از اخراج سرمربی خواستار استعفای رئیس باشگاه هم هستند.

به‌ گزارش تدبیرشرق، الهلال عربستان یکی از حریفان تیم فوتبال استقلال در لیگ قهرمانان آسیا است که در دیدار برگشت موفق شد که شکست دیدار رفت را جبران کند تا با ۹ امتیاز در صدر جدول رده بندی گروه مرگ قرار گیرد.

اما الهلال تنها در سه روز در بحران فرو رفت و شیرینی موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا و پیروزی برابر تیم فوتبال استقلال برای آنها تلخ شد.

الهلال سه روز پیش در نیمه نهایی جام حذفی برابر التعاون تن به شکست داد و از دور رقابت‌ها حذف شد تا مامیچ سرمربی کروات این تیم هم از کار برکنار شود.

بعد از اخراج مامیچ الهلال با هدایت چاموسکا برزیلی این بار هم در لیگ برابر التعاون تن به شکست داد تا نتواند به صدر جدول رده‌بندی باز گردد و این النصر باشد که در آستانه قهرمانی در لیگ عربستان قرار گیرد.

سایت اسپورت عربستان از وضعیت بحرانی در الهلال سخن به میان آورد و نوشت که هواداران عصبی این تیم این بار با هشتگ برکناری رئیس باشگاه خواستار استعفای محمد بن فیصل هستند.

اسپورت هم‌چنین نوشت که اعضای هیأت مدیره الهلال بن فیصل را متقاعد کرده‌اند که استعفای خود را تحویل دهد و به احتمال خیلی زیاد او هم از کار بر کنار شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا