آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

صعود زودهنگام شهرداری آستارا به لیگ ۲/ پاس رشت به صعود امیدوار ماند

لیگ دسته 3 فوتبال ایران؛

تدبیرشرق/هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته سوم با برگزاری پنج دیدار در گروه الف این رقابت‌ها به پایان رسید.

صعود زودهنگام شهرداری آستارا به لیگ ۲

شاگردان حسن اشجاری پس از صعود قاطعانه از مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ دسته سوم، حضوری مقتدرانه در مرحله پایانی این رقابت‌ها داشته و از همان هفته‌های نخستین این رقابت‌ها بر صدر جدول تکیه زدند، این تیم درحالی‌که دو هفته به پایان رقابت‌های لیگ دسته سوم باقی‌مانده است، با برتری مقابل شهید مولایی قائم‌شهر به رقابت‌های لیگ دسته دوم صعود کردند.

ترکیب تیم فوتبال شهرداری آستارا:

آیدین مسعودی – پویا جمادی – رضا فخری – میلاد افشه – امین حقده – مهرگان گلبرگ – پویا عزیزپور – محمد آزادطلب – ابراهیم بزرگی – پژمان نباتی و مبین رضاپور.

سرمربی حسن اشجاری

ترکیب تیم فوتبال شهید مولایی قائم‌شهر:

محمد فلاحتی، میلاد یزدان پناه، مصطفی شعبانی، امید قصابی، شایان امامی، حسین رمضانی، رضوان گران، مهدی کاکویی، سورنا شیرمحمدی، مسعود فتاح و میثاق اسماعیل‌پور.

مرزداران گیلان‌زمین در حالی در هفته شانزدهم در ورزشگاه شهدای سیبلی به مصاف تیم فوتبال شهید مولایی قائم‌شهر رفتند که زمین مسابقه به دلیل آب‌گرفتگی از شرایط نامساعدی برخوردار بود و پیش از پیش فقدان ورزشگاهی در شان فوتبال آستارا را به رخ کشید.

شهرداری بازی را هجومی آغاز کرد و تیم پنجم جدول را در منگنه قرارداد، شاگردان حسن اشجاری در دقیقه ۳۳ مسابقه توسط مبین رضاپور به گل نخست خود دست‌یافته و با همین تک‌گل بازی را به پایان رساندند.

شاگردان حسن اشجاری با برتری مقابل شهید مولایی قائم‌شهر، صعودی مقتدرانه به لیگ دسته دوم داشته و جشن صعود را در شهر مرزی آستارا برپا داشتند.

پاس با تساوی به صعود امیدوار ماند

سربازان رشتی چندهفته‌ای است رتبه دوم جدول را در اختیار خود داشته و میل پس دادن این جایگاه به رقبای تادندان‌مسلح خود را ندارند، پاسی‌ها در هفته شانزدهم در ورزشگاه شهید هرندی تهران به مصاف تیم تازانی می‌روند که با چهار امتیاز اختلاف در تعقیب پاس گیلان هستند.

ترکیب تیم پاس گیلان:

صابر اصلانی، پیام توانایی، معین تقوی، سامان فرزام پور، مهرام دامادی، امیر فتحی، ابراهیم رضازاده، امید کلانتر، علی نیاوند، پژمان نجات و مسعود نوری.

سرمربی: اسماعیل رجب‌زاده

تازانی‌ها برای پیوستن به جمع مدعیان صعود به پیروزی مقابل پاس می‌اندیشند و در سوی مقابل شاگردان رجب‌‌زاده نمی‌خواهند از جمع مدعیان صعود جدا شوند، دیدار دو تیم هجومی و مهیج از سوی هر دو تیم آغاز شد ولی هیچ‌یک در نیمه نخست موفق به زدن گل نشدند.

بازی هجومی دو تیم در نیمه دوم دنبال شد ولی این تیم میزبان بود که روی غفلت مدافعین پاس در موقعیتی دو به تک با گلر پاس در دقیقه ۵۵ نخستین گل مسابقه را به ثمر رساندند.

پاسی‌ها که همه‌چیز را ازدست‌رفته می‌دیدند، یکپارچه هجومی شده و در دقیقه ۶۸ توسط مدافع پیش‌تاخته خود به گل تساوی دست یافتند، ضربه سهمگین رضازاده با دفع ناقص گلر تازان به سامان فرزام پور رسیده و این بازیکن با ضربه‌ای استادانه گل تساوی مسابقه را به ثمر رساند، دو تیم درنهایت به‌تساوی یک‌بریک دست یافتند و پاسی‌ها یک رده در جدول سقوط کرده و در مکان سوم جای گرفتند.

نتایج سایر دیدارهای هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته سوم – گروه الف:

شهرداری فریدونکنار ۵ – شهرداری اردبیل ۴

شهرداری نوشهر ۲ – مکریان مهاباد ۰

شهدای دهنو آران و بیدگل ۰ – میلادمهر تهران ۱

تیم فوتبال شهرداری آستارا در پایان هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته سوم با کسب ۳۴ امتیاز به رقابت‌های لیگ دسته دوم صعود کرد، تیم فوتبال پاس گیلان با کسب ۲۶ امتیاز در مکان سوم جدول جای گرفته و از شانس بالایی برای صعود به‌عنوان تیم دوم به رقابت‌های لیگ دسته دوم برخوردار است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا