آخرین خبرهااستان ها

پیام تبریک رییس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت اعیاد شعبانیه

شهرداری رشت
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت – سید امیر حسین علوی با صدور پیامی، فرا رسیدن اعیاد شعبانیه سالروز میلاد با سعادت سرور شهیدان امام حسین (ع) ولادت حضرت ابالفضل العباس (ع) و حضرت امام زین العابدین (ع) را تبریک گفت.
در این پیام آمده است:
ماه شعبان یکی از ماه های شریف و منسوب به پیامبر اکرم (صَلَّى اللهِ عَلِیهِ وَ آله و سلّم) ماه مغفرت، عبادت و بندگی است.
ایامی خجسته همراه با فروغ ولادت با سعادت اسطوره شرافت و آزادگی و پاسدار دین اسلام و تشیع، سید الشهدا و نام گذاری آن به عنوان روز پاسدار و ولادت الگوی جوانمردی، قمر بنی هاشم اباالفضل العباس و نامگذاری آن به عنوان روز جانباز و همچنین ولادت با برکت پیام آور کربلا، سید الساجدین ماهی پر ارج و شریف و مملو از نور و رحمت الهی است.
هنگامی که نام این سه بزرگوار از خاندان اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام را به زبان می آوریم، قلبهایمان سرشار از شکوه و عظمت می شود. شکوهی که بر گرفته از زیبایی بندگی در برابر پروردگار عالم و عظمتی که به بزرگی حادثه دشت کربلا است.
اینجانب، میلاد باسعادت سه اختر رحمت و کرامت حضرت ابا عبدالله حسین(ع)، حضرت عباس(ع) و امام سجاد(ع) را به محضر حضرت ولی عصر(عج) و ملت شریف ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌نماید و از خداوند بزرگ مسئلت دارم تا ادامه دهنده راه ائمه هدی جهت وصول به مقام عبودیت و آزادگی باشیم.
سید امیر حسین علوی
رییس شورای اسلامی شهر رشت

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا