آخرین خبرهااستان هااسلایدر

به عنوان یک سرباز نظام و خادم دولت و مردم در هر جایی که صلاح استاندار محترم باشد به ادامه خدمت خواهم پرداخت

رحیم حیدری در گفتگو با تدبیر شرق:

رحیم حیدری

اختصاصی: رحیم حیدری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار تدبیرشرق در خصوص نقش خدمت رسانی مسوولین در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس قیام و جانفشانی مردم ایران شکل گرفته و با اهدای پاک ترین جانها استمرار یافته و اینک در آغاز چله دوم یا به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در گام دوم خود قرار دارد رسالت ارائه خدمت به آحاد جامعه و عدالت در توزیع امکانات و خدمات در همه نقاط کشور دارد.

وی افزود: بخش اعظم اجرای این وظیفه بر عهده دولتهای مستقر است که طبیعتا با همکاری نهادها و شوراهای مختلف طراحی و اجرا میشود.

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در ادامه اذعان داشت: عهده داری مسئولیت در این جریان از فرصتهای ارزشمندی هست که در اختیار افراد قرار میگیرد و باید این فرصتها را قدر شناخت و با همه توان به خدمت پرداخت .

حیدری در خصوص جایگزین شخص دیگری به جای وی در منصب فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه گفت: حسب اطلاع بنده موضوع صحت دارد و انشاالله ایشان مستقر خواهند شد و جریان خدمت رسانی به مردم ادامه پیدا خواهد کرد و از همه نهادها و افراد درخواست دارم که همکاری به مراتب شایسته تر با فرماندار بعدی داشته باشند تا ایشان نیز در انجام تکالیف موفق باشند.

رحیم حیدری در خصوص وضعیتش بعد تغییرات خاطر نشان کرد: اینجانب به عنوان یک سرباز نظام و خادم دولت و مردم طبیعتا در هر جایی که صلاح استاندار محترم باشد به ادامه خدمت خواهم پرداخت.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا