آخرین خبرهااستان ها

سوژه تعطیلات نوروزی رسانه ی ذبیح نیکفر | از دیدار تیم ملی کشتی آزاد کشور با نماینده لاهیحان و سیاهکل تا پوشش اخبار این نماینده مخالف دولت در کانال تلگرامی اداره ورزش و جوانان

تدبیرشرق/ذبیح نیکفر لیالستانی نماینده لاهیجان و سیاهکل، عصر دیروز با انتشار تصاویری تحت عنوان :
” دیدار نوروزی جمعی از اعضای تیم ملی کشتی جمهوری اسلامی ایران ، قهرمانان و مدال‌آوران در مسابقات آسیایی و جهانی (کشتی آزاد) با دکتر نیکفر نماینده مردم شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل ” ، سوژه ی تبلیغات نوروزی برخی محافل ورزشی شهرستانی و استانی شد .

این در حالیست که اعضاء تیم ملی کشتی آزاد جمهوری اسلامی ایران ( رده ی بزرگسالان ) هم اکنون در تمرینات فشرده این تیم حضور داشته و خود را برای اعزام به مسابقات آسیایی آماده می کنند .

شایان ذکر است ، سایت رسمی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران ، در آخرین مطلب به روزرسانی شده ی خود ، گزارش تصویری تمرینات تمامی اعضاء تیم ملی کشتی را نیز منتشر کرده است .

از طرفی دیگر ، پوشش رسانه ای اخبار این نماینده مخالف دولت توسط کانال روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان ، در کنار دیگر مسائلی که ورزش و جوانان لاهیجان را به پرحاشیه ترین اداره دولتی لاهیجان تبدیل نموده است، نشان از ضعف نظارتی مجموعه دولت در این شهرستان برای برخورد با وابستگی های نهادها و ارگان های دولتی به اشخاص حقیقی یا حقوقی غیر مرتبط با آن دارد . !

جای بسی تاسف است!! واقعا چه بر سر ورزش لاهیجان آمده است ؟که حضور چند ورزشکار دسته چندم غیر بومی در شهرستان و دیدار با نماینده لاهیجان و سیاهکل می تواند اینچنین موجبات ذوق زدگی عوامل این سازمان دولتی را فراهم آورد !

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا