آخرین خبرهااستان ها

هموطنان تا پایان هفته از سفرهای غیرضروری خودداری کنند | ۹۰۰ هزار تردد در محور گیلان صورت گرفت

رئیس پلیس راهور ناجا‌ با حضور در محل عوارضی رشت-قزوین مطرح کرد:

تدبیرشرق/سردار سید کمال هادیان‌فر در محل عوارضی رشت قزوین اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی و شرایط جوی ناپایداری که در اکثر نقاط کشور فعال است به هموطنان توصیه می‌شود تا پایان این هفته از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.‌

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه فعلاً شرایط برای سفرهای نوروزی به‌هیچ عنوان مهیا نیست ابراز داشت: برای محافظت از جان هموطنان و مسافران نوروزی که قصد سفر به مناطق مختلف کشور را دارند تأکید داریم در چند روز آینده از هرگونه سفر خودداری به عمل آورند.

سردار هادیان‌فر با تأکید بر اینکه تا این لحظه آمار جان‌باختگان در تصادفات امسال تفاوت چندانی با نوروز سال گذشته نداشته است عنوان کرد: گزارشات ارسالی از وضعیت دیروز ۶ فروردین ۹۸ نشان می‌دهد آمار جان‌باختگان در سوانح رانندگی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

وی از کاهش تعداد مجروحان تصادفات رانندگی در نوروز ۹۸ خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اینکه جو ناپایدار در اکثر شهرها و استان‌های کشور برقرار است و اخطاریه‌های سازمان هواشناسی نیز بر همین امر تأکید دارد انتظار داریم هموطنان در صورت لزوم فعلاً به سایر نقاط کشور سفر نکنند.

رئیس پلیس راهور ناجا از درگیر بودن ۲۵ استان در شمال،‌ جنوب، شرق و غرب کشور با وضعیت بارش شدید باران و سیلابی شدن رودخانه‌ها سخن گفت و ابراز داشت: در حال حاضر نیز تقریباً ۱۶ استان کشور با مشکلاتی نظیر‌ بارش باران، برف و خطر جاری شدن سیلاب مواجه هستند.

سردار هادیان‌فر با تأکید بر اینکه محور چالوس از دیشب به خاطر حفظ امنیت مردم مسدود شده است خاطرنشان کرد: محور هراز و فیروز کوه با وجود اینکه در بخشی از آن بارش برف گزارش شده برخلاف محور چالوس در حال حاضر باز است و تردد خودروها در آن جریان دارد.

وی از پرتاب شدن سنگ به یک دستگاه خودرو ‌که شب گذشته در ارتفاعات محور هراز به وقوع پیوست خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر حدود ۹۰۰ هزار تردد در محور استان گیلان ثبت شده که از افزایش سفرهای نوروزی به این استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حکایت دارد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا