آخرین خبرهااستان ها

مشکلی در گیلان به‌ لحاظ آب‌گرفتگی معابر وجود ندارد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان خبر داد:

تدبیرشرق/رضا اسلامی با اشاره به آمادگی همه فرمانداران شهرستان‌ها برای مقابله با حوادث طبیعی اظهار کرد: طبق ابلاغیه ستاد مدیریت بحران کشور و سازمان هواشناسی درباره بارندگی و برای جلوگیری از هرگونه مشکل به تمام فرمانداران شهرستان‌های گیلان دستور تشکیل جلسه مدیریت بحران داده‌ایم.

وی با اشاره به آخرین وضعیت استان گیلان گفت: طبق آخرین گزارشات تاکنون هیچ‌گونه مشکلی در استان گیلان به‌ لحاظ آب‌گرفتگی معابر وجود نداشته و تمام دستگاه‌های اجرایی در آمادگی کامل هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اذعان به اینکه شدت بارش‌ها در غرب استان بوده تصریح کرد: بارش‌ها از دیشب آغاز که شدت آن بیشتر در مناطق غربی استان بوده که احتمال دارد باعث بالا آمدن آب رودخانه‌ها شود.

اسلامی با تأکید بر تضعیف سامانه بارشی از فردا در استان گیلان افزود: طبق آخرین گزارش هواشناسی سامانه بارشی تا فردا در استان گیلان ادامه و از فردا روند روبه کاهشی خواهد داشت.

وی با درخواست از مسافران برای رعایت نکات ایمنی بیان کرد: از گردشگران و مسافران می‌خواهم در حاشیه رودخانه‌ها توقف نکرده و وسایل زمستانی را در کوهستان با خود نگه‌داشته تا در مواقع بحرانی از آن‌ها استفاده کنند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا