آخرین خبرهااستان ها

آماده مقابله با حواث احتمالی ناشی از بارش‎ها هستیم

استاندار گیلان:

تدبیرشرق/استاندار گیلان گفت: تمهیدات مربوطه اندیشیده شده و آمادگی لازم برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارش‎ها در استان را داریم.
دکتر مصطفی سالاری عصر امروز در جریان بازدید از انبار امدادی و مرکز کنترل هماهنگی عملیات هلال‌احمر و نیز امکانات و ماشین آلات راهداری در رشت افزود: طی روزهای اخیر بارندگی هایی در کشور داشته ایم و گیلان نیز شاهد بارندگی بوده ولی تا حال حاضر، میزان بارندگی ها به حدی نبوده که خسارتی در استان بر جای گذارد.
وی تأکید کرد: با این وجود؛ هم لازم است آمادگی خود را حفظ کنیم و هم به حادثه دیدگان در هر جای کشور بویژه استان های همجوار، امدادرسانی لازم انجام شود.
استاندار گیلان در توضیح کمک های ارسال شده به سیل زدگان گلستان افزود: امکاناتی که تاکنون به این استان اعزام شده؛ شامل مواد غذایی و اقلام مورد نیاز سیل زدگان و نیز قایق بوده که از طرف هلال احمر گیلان فرستاده شده و ما نیز اعلام آمادگی کرده ایم وهمکاران ما با متناظرهای خود در گلستان در تماس هستند تا هر نوع کمکی که از سوی آنان اعلام شد، سریعاً ارسال شود.
دکتر سالاری ابراز امیداواری کرد حوادث طبیعی که در برخی نقاط کشور بوقوع پیوسته، کنترل و از آلام مردم کاسته شود.
استاندار گیلان با اشاره به بازدیدهای امروز خود گفت: در سرکشی هایی که از دستگاه های مربوطه داشته ام، وضعیت مناسب است و مشکل خاصی در استان نداریم.
وی با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران در گیلان گفت: طبق ارزیابی های انجام شده، با مشکل خاصی در استان مواجه نخواهیم بود با این وجود آمادگی لازم را حفظ کرده ایم.
دکتر سالاری گفت: محموله ای شامل اقلام ارسالی از سوی مردم و نیز امکانات مورد نیاز دستگاه های امدادی گلستان، فردا (سه شنبه) به این استان ارسال می شود و در تلاش هستیم این امر، استمرار داشته باشد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا