آخرین خبرهااستان هاحوادث

کتک کاری بازیکن و مربی در قلیان سرای غرب گیلان!

درگیری

ظهر روز گذشته شاهد اتفاق تلخی دیگر در فوتبال پایه بودیم که منجر به درگیری بازیکن و مربی یک تیم فوتبال پایه در غرب گیلان در قلیان سرا شد.

طبق شنیده ها از سوی منبع موثق؛یکی از بازیکنان تیم فوتبال پایه در غرب گیلان ظهر امروز در حال استعمال دخانیات و مصرف قلیان بوده است،مربی باشگاه نیز در همان دقایق پا به قلیان سرا گذاشته است و بازیکن خود را یک روز پیش از مسابقه در قلیان سرا مشاهده کرده است.

گویا در همان دقایق مربی خطاب به بازیکنش توهین کرده است و در جمع حاضر وی را تحقیر کرده،پس از آن بازیکن نیز صحبتهایی رکیک خطاب به مربی خود داشته است و باعث عصبانیت مربی باشگاه پایه غرب گیلان شده است و همان لحظه به بازیکن خود سیلی زده است که پس از آن نیز بازیکن به سمت مربی حمله ور شده است و مربی نیز به سوی حمله ور شده است و حاضرین نیز حاضر به جدایی طرفین نشده اند.

گویا کتک کاری مفصلی صورت گرفته و بازیکن از ناحیه بینی و چشم آسیب دیده است و یک طرف صورتش ورم شدیدی کرده است و مربی نیز خون ریزی از ناحیه بینی داشته است.

گویا بازیکن پس از رخ دادن این حادثه از مربی خود در نیروی انتظامی شکایت کرده و پرونده جهت رسیدگی در مراجع قانونی به جریان افتاده است .

مصرف قلیان و استعمال دخانیات در بازیکنان پایه شدیدا افزایش یافته و انتظار می رود مربیان بدون خشونت و با برخورد منطقی در راستای فرهنگ سازی درست ، این مبحث را کنترل کنند.

فرتاک ورزشی

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا