آخرین خبرهااستان ها

کارکنان شهرداری از تلاش های مسعود کاظمی شهردار لاهیجان تقدیر کردند

شهرداری لاهیجان

به گزارش تدبیرشرق، کارکنان شهرداری لاهیجان همزمان با ۲۵ اسفند سالروز شهادت شهید مهدی باکری که به نام روز شهردار نامگذاری شده از تلاش های ارزشمند مسعود کاظمی شهردار لاهیجان قدردانی کردند.
کارکنان شهرداری لاهیجان با اهدا و امضای لوح تقدیر از زحمات کاظمی شهردار لاهیجان در زمینه توسعه شهری و توجه به وضعیت معیشتی کارکنان قدردانی کردند.
در این لوح به امضای کارکنان شهرداری لاهیجان خطاب به مسعود کاظمی شهردار لاهیجان آمده است: بر خود وظیفه دانستیم از تلاش های بی شائبه حضرتعالی در حوزه مدیریت شهری و توجه به معیشت پرسنل در خصوص پرداخت به موقع حقوق و همچنین معوقات گذشته و تخصیص سبدکالا در مناسبت های مختلف و اجرای بیمه تکمیلی قدردانی نماییم.
کارکنان شهرداری لاهیجان با حضور در دفتر کار کاظمی شهردار لاهیجان و اهدای لوح تقدیر و گل از توجه ویژه شهردار به کارکنان تقدیر کردند.
مسعود کاظمی شهردار لاهیجان هم در این دیدار از تلاش های کارکنان شهرداری برای خدمت رسانی به شهروندان تقدیر و تشکر کرد.
وی گفت: روز شهردار را من به شما کارکنان پرتلاش شهرداری تبریک می گویم که عضو این خانواده بزرگ هستید و اگر موفقیتی حاصل می شود از زحمات همه کارکنان است.
وی با بیان اینکه از طرف مردم از شما تشکر می کنم اضافه کرد: سال ۹۷ به رغم همه نوسانات با تلاش همه مدیران و اعضای شورای اسلامی شهر تلاش کردیم بر این نوسانات به پرسنل منتقل نشود.
وی گفت: هدف همه ایجاد شهری شاداب برای شهروندان است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا