استان ها

نصب بنرهای تقدیر از نماینده لاهیجان برای تغییر پیمانکار یک پروژه! / آیا وظایف نمایندگی تغییر کرده است؟

بنرهای مردمی یا بنرهای تبلیغاتی؛

تدبیرشرق/تنصب بنرهای تقدیر از نماینده لاهیجان و سیاهکل برای تغییر پیمانکار یک پروژه آن‌هم در چند نقطه از شهر به همراه نصب داربست سوژه بسیاری از کاربران فضای مجازی شده است.

جالب‌توجه اینکه نصب این بنرها در نقاط مختلف شهرستان در سایه بی‌توجهی مسئولین این شهرستان به بخشنامه اخیر تشریفات زدایی استاندار گیلان اتفاق افتاده است.

از بحث محتوایی و تخصصی متن بنر (تغییر پیمانکار یک پروژه) که خود حکایت از دخالت آقای نماینده در واگذاری یک پروژه و افزودن بر وظایف نمایندگی دارد بگذریم، سؤالی که باقی می‌ماند این است که آیا مردم به‌راستی این تعداد بنر ابعاد بزرگ را برای همچین موضوعی با هزینه بسیار، چاپ و در چندین نقطه از شهر با داربست و … نصب‌کرده‌اند یا ماجرا چیز دیگری است؟!

البته ناگفته نماند که پیش‌ازاین نیز تصویر و متنی در فضای مجازی در رابطه با این نماینده مجلس منتشرشده بود که نشان می‌داد اعضای دفتر او در حال نصب بنر تشکر از آقای نماینده دریکی از میادین شهرستان هستند.

شنیده می‌شود این روزها در جای‌جای استان و در یک سال باقی‌مانده به انتخابات، برخی درصدد این هستند که عملکرد ضعیف و عملی نشدن وعده‌های انتخاباتی خود را با نصب این‌گونه بنرهای تبریک و تشکر جبران کنند! غافل از اینکه این بنر درمانی‌ها نیز دیگر جوابگو نیست و مردم آگاه هستند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا